داریوش فقهی پور مدیر آبفای شهری کهگیلویه؛

فرسوده بودن شبکه دلیل قطعی مکرر آب شرب دهدشت/ مصرف بالا و کمبود بارش ها مهمترین دلایل جیره بندی آب شرب دهدشت در آینده ای نزدیک

شهروندان دهدشتی از قطع مکرر آب در این چند روز گله مند هستند و خواستار توجه مسئولان و رفع این مشکل هستند.
کد خبر: ۵۵۴۹۱۴
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۹ 20 January 2018

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، با توجه به اینکه مردم شهرستان کهگیلویه چند سالی است که با مشکل قطع و افت فشار مکرر آب شرب شهری مواجه هستند و گزارش های متعدد مردمی همچنان از این موضوع حکایت دارد و تاکنون این مشکل مرتفع نشد و همچنان هر روز از گوشه ای از این شهر فریاد عطش و اعتراض همشهریان شنیده میشود.

ساکنین شهر که بارها به دلیل قطع و افت فشار آب مناطق آزادگان، کوی جانبازان 1 و 2، خیابان سپاه، شاهد، بیمارستان، جاده طولیان،شهید نورالدینی و دیگر نقاط گلایه کرده اند این بار به قطعی آب در فصل بارندگی اعتراض دارند و بروز چنین مشکلی را یک معضل بزرگ برای شهر میدانند.

سید داریوش فقهی پور مدیر آبفای شهری کهگیلویه در این رابطه به خبرنگار کهگیلویه گفت: از جمله دلایل این مشکل می توان به قدیمی بودن لوله ها، شکستن لوله ها، نبود آب پایدار، سیستم توزیع قدیمی، افزایش اشتراک دهی اشاره نمود.

وی افزود: برای رفع مشکل کمبود آب مناطقی از جمله کمربندی دوم، بیمارستان و 180 دستگاه، چاره ای اندیشیدیم که با اتصال لوله از شهرستان چرام به کمربندی سوم دهدشت، مشکل کم آبی این مناطق رفع گردد.

فقهی پور خاطر نشان کرد: علت قطعی آب امروز شهر دهدشت به خاطر خرابی آب مخزن نزدیک سمغان بود که بعد از اطلاع و هدر رفت فراوان آب به گونه ای که پرتاب شدن آب به بیش از 10 متر هم می رسید، اکیپ تعمیرات آبفا به محل اعزام شدند و نزدیک ساعت 11 صبح تعمیرات این خط به اتمام رسید و آب شهروندان به مدار برگشت.

فقهی پور تصریح کرد: اگر وضعیت پائین بودن بارندگی و همچنین مصرف بالای شهروندان در بخش شرب و کشاورزی تغییری نکند مجبور هستیم در آینده ای نه چندان دور نسبت به جیره بندی آب اقدام نمائیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار