تفاهم نامه همکاری میان شرکت توزیع نیروی برق استان یزد و شهرداری

با انعقاد تفاهم نامه همکاری میان شرکت توزیع نیروی برق استان یزد و شهرداری ، ساماندهی و زیباسازی چند بلوار شریانی انجام می شود.
کد خبر: ۵۵۰۲۲۹
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳ 10 January 2018

به گزارش تابناک یزد به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد ، مهندس محمدرضا صحتی در حاشیه تفاهم نامه همکاری با شهرداری یزد گفت : در فاز نخست بلوارهای جمهوری اسلامی ، جانباز ، بلوار آزادگان ، منتظر قائم ، فقیه خراسانی و خیابان کاشانی با هزینه ای بالغ بر 5 میلیارد تومان بهینه و زیباسازی می شود.

وی اضافه کرد : بهینه سازی شدت نور برخی از بلوارها با بهره گیری از لامپ های ال ای دی ، زیباسازی پایه روشنایی بر اساس فرهنگ و بافت تاریخی یزد و یکنواخت سازی نور در معابر پرتردد از اهداف این طرح به شمار می رود.

این مسئول توجه به مباحث فنی ، انتخاب نوع معبر ، اقدام اصلاحی مورد نیاز در حوزه روشنایی و اختصاص بودجه را از مفاد این تفاهم نامه اعلام کرد و افزود : اصلاح روشنایی اماکن تاریخی با ایجاد روشنایی بسیار مطلوب به ویژه تامین مناسب روشنایی اطراف میادین و خیابان های اصلی در فاز بعدی طرح کلید خواهد خورد.

وی یادآور شد : طراحی های منطبق با اصول مهندسی و مبلمان شهری از طریق معاونت برنامه ریزی و جهت اخذ بودجه در سال 97 به شرکت توانیر ارسال می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد ، بهینه سازی روشنایی بافت قدیم و اصلاح روشنایی اماکن تاریخی جهانشهر یزد را از اهداف فاز بعدی طرح ساماندهی روشنایی بیان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار