مسئول قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش اصفهان خبر داد

فعالیت 14 دار‌القرآن در قالب ستاد اوقات فراغت

تابناک: مسئول قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: در ایام تابستان سال جاری 14 دار‌القرآن در قالب ستاد اوقات فراغت آموزش و پرورش استان اصفهان فعالیت می‌کنند.
کد خبر: ۵۴۷۸۸
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۳ 29 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، مهدی نم‌نبات با اشاره به فعالیت 14 دار‌القرآن در قالب ستاد اوقات فراغت آموزش و پرورش استان اصفهان اظهار کرد: در تابستان سال جاری این دار‌القرآن‌ها برای نخستین بار در ستاد اوقات فراغت آموزش و پرورش استان اصفهان فعال شده‌اند.

وی اضافه کرد: آموزش‌های ارائه شده در دار‌القرآن‌های فعال در این ستاد ویژه تمام دوره‌ها و ویژه عموم مردم است و این 14 دار‌القرآن بیشتر با رویکرد رو‌خوانی، روان‌خوانی و حفظ قرآن فعالیت می‌کنند.

مسئول قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به اینکه یکی از محور‌های فعالیت دار‌القرآن‌ها در راستای فعالیت در ستاد اوقات فراغت آموزش و پرورش استان تصریح کرد: آماده‌سازی دانش‌آموزان برای حضور در مسابقات کشوری قرآن یکی از مهم‌ترین محور‌های برگزاری دوره‌های آموزشی در دار‌القرآن‌ها است.

وی با تاکید بر اینکه پس از ماه مبارک رمضان مسابقات کشوری قرآن و معارف اسلامی ویژه دانش‌آموزان دوره متوسطه اول و دوم در مشهد و شیراز برگزار می‌شود، ادامه داد: 96 دانش‌آموزان دختر و پسر استان در این مسابقات شرکت می‌کنند.

نم‌نبات با اشاره به برگزاری مسابقات کشوری قرآن و معارف اسلامی در 9 رشته در میان دانش‌آموزان شرکت‌کننده تاکید کرد: این مسابقات در رشته‌های تفسیر، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، احکام و انشای نماز در شیراز و در رشته‌های حفظ، قرائت، اذان و مداحی در مشهد در میان دانش‌آموزان شرکت‌کننده برگزار می‌شود و دانش‌آموزان استان نیز در این دوره از مسابقات حضور فعالی دارند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار