روحانیت پیشگام فعالیت‌های بین‌المللی و جهادی است

رئیس مرکز ارتباطات و بین‌الملل حوزه‌های علمیه کشور گفت: حوزه‌های علمیه و روحانیت در طول تاریخ پیشتاز فعالیت‌های بین‌المللی بوده و در فعالیت‌های خود هیچ گاه مرزهای جغرافیایی را نشناخته و جهادی عمل کرده‌اند.
کد خبر: ۵۴۶۶۶۰
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰ 02 January 2018

به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید مفید حسینی کوهساری در همایش تجلیل از خانواده معظم شهدا و ایثارگران روحانی جبهه مقاومت اسلامی در مدرسه عالی امام خمینی(ره) اظهار داشت: این همایش با عنوان شهدا و ایثارگران روحانی جبهه مقاومت اسلامی، یک امتداد تاریخی است که به زندگی نورانی اهل‌بیت(ع) برمی‌گردد.


رئیس مرکز ارتباطات و بین‌الملل حوزه‌های علمیه کشور افزود: این مسیر تا پایه‌گذاری تمدن نوین اسلامی و تشکیل حکومت جهانی امام زمان(عج) ادامه دارد.


وی ادامه داد: حوزه‌های علمیه و روحانیت در طول تاریخ پیشگام و پیشتاز عرصه‌های مختلف بوده‌اند، روحانیت نماد فعالیت‌های بین‌المللی نیز بوده‌اند و در فعالیت‌های خود هیچ‌گاه مرزهای جغرافیایی را نمی‌شناخته و جهادی عمل کرده‌اند.


حسینی کوهساری تصریح کرد: این مسیر نورانی از زندگی اهل‌بیت(ع) آغاز شده و همواره حوزه‌های علمیه پیشگام مبارزه با ظلم و عدالت‌خواهی در جوامع بشری بوده‌اند و همه علما و بزرگان دینی در طول تاریخ در این مسیر جنگیدند.


وی تأکید کرد: در تاریخ حوزه علمیه نجف و حوزه‌های علیه کشورهای اسلامی شاهد پیشگام بودن علما و بزرگان دینی بوده‌ایم و یاد و خاطره این سلسله بلندمرتبه را گرامی بداریم.


رئیس مرکز ارتباطات و بین‌الملل حوزه‌های علمیه کشور بیان کرد: این تاریخ نورانی ما را به آینده‌ای نورانی‌تر خواهد رساند و زمینه‌ساز ظهور حضرت حجت(عج) خواهد شد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار