پنجمین تقابل یحیی با برانکو

دو تقابل
کد خبر: ۵۴۴۶۴۳
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷ 28 December 2017

به گزارش تابناک تبریز، یحیی گل محمدی سرمربی تیم تراکتورسازی از زمانی که پا به عرصه مربیگری گذاشته، گرچه یک باخت در مقابل تیم سابقش متحمل شده، اما  در سه تقابل قبلی خود با برانکو (دو بازی در لیگ و یک بازی جام حذفی) تسلیم مربی کروات نشده است.

در  چهار دوئل قبلی برانکو و یحیی گل محمدی حکایت از برتری سه بر یک گل محمدی مقابل برانکو دارد.سه بازی که ذوب آهن با یحیی توانست شکست ناپذیر باشد.

پرسپولیس طی سه فصلی که با برانکو در فوتبال ایران حضور دارد، سه بار مقابل تیم هایی که یحیی گل محمدی سرمربی آنها بوده قرار گرفته و دو باخت و یک مساوی به دست آورده است.

نتایج برانکو در تقابل با یحیی و تراکتورسازی

برانکو در طی چند سالی که در ایران حضور دارد، چهار بار برابر یحیی گل محمدی قرار گرفته که به آمار آن اشاره شد. اما برانکو در تقابل با تراکتورسازی موفق بوده و شکستی در کارنامه اش دیده نمی شود؛ سه پیروزی و دو تساوی حاصل کار برانکو برابر تیم اول شهر تبریز است. دیدار رفت لیگ پانزدهم با یک گل به سود تیم پرسپولیس تمام شد و بازی برگشت هم نتیجه ای بهتر از مساوی یک بر یک در بر نداشت. پرسپولیس در فصل گذشته در بازی رفت به تساوی بدون گل رسید و در بازی برگشت با سه گل جدی ترین رقیب خود در راه کسب عنوان قهرمانی را مغلوب کرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار