بار کج ۵۰ کیلوگرم حشیش به مقصد نرسید!

فرمانده انتظامی استان همدان از ناکامی سوداگران در جابه جایی ۵۰ کیلوگرم حشیش خبر داد.
کد خبر: ۵۴۴۶۰
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۰ 29 June 2015

فرمانده انتظامی استان همدان از کشف ۵۰ کیلوگرم حشیش طی یک عملیات غافلگیرانه در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش تسنیم؛ سردار حاجی محمد مهدیان نسب اظهار داشت: در پی خبری مبنی بر اینکه یکی از قاچاقچیان مواد مخدر اقدام به تهیه 50 کیلوگرم حشیش نموده و قصد انتقال آن را به استان همدان دارد، رسیدگی به این موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران این پلیس با بکارگیری امکانات و تیم‌های عملیاتی مجرب و کنترل محورهای مواصلاتی، ضمن شناسائی خودروی حامل مواد مخدر با ایجاد تور ایست و بازرسی در محور ورودی شهرستان فامنین خودرو مورد نظر را متوقف کردند.

مهدیان نسب اظهار داشت: در بازرسی از خودرو مذکور مقدار 50 کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش کشف و دو نفر قاچاقچی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان همدان بیان کرد: استفاده قاچاقچیان از شیوه و شگرد های پیچیده جهت دسترسی به اهداف پلید خود مرسوم بوده که هوشیاری و هوشمندی پلیس در شناسائی و برخورد قاطع با این دسته از افراد قابل تقدیر است.

حضور هیئت رئیسه فرماندهی انتظامی استان همدان در سامانه 197

هیئت رئیسه فرماندهی انتظامی استان همدان به همراه جمعی از معاونان ضمن حضور در دفتر نظارت همگانی به صورت حضوری و تلفنی با مردم گفتگو و به مشکلات آنان رسیدگی می‌کنند.

در راستای پاسخگویی به نظرات، انتقادات، دیدگاه‌ها و مشکلات مردمی در خصوص عملکرد پلیس روز دوشنبه 8 تیر ماه، هیئت رئیسه انتظامی استان همدان به همراه روسای بازرسی، پلیس راهور، معاونت نیروی انسانی استان و فرماندهی انتظامی شهرستان همدان در دفتر نظارت همگانی 197 حضور به هم می‌رسانند.

شایان ذکر است، این جلسه از ساعت 9 صبح در محل دفتر نظارت همگانی واقع در خیابان شریعتی - چهار راه کبابیان- پلاک56 برگزار می‌شود.

شهروندان محترم می‌توانند با مراجعه حضوری به آدرس فوق و تماس تلفنی با شماره تلفن 197 مشکلات خود را با مسئولان مربوطه در میان گذاشته و پاسخ لازم را دریافت کنند.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار