مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس گفت: یک ونیم میلیارد تومان برای حمایت از اشتغال مددجویان در اشکنان اختصاص یافت.
کد خبر: ۵۴۴۳۲۵
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷ 27 December 2017

تابناک فارس به نقل از فارس: محمد بذرافشان صبح امروز در جلسه شورای اداری بخش اشکنان اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از یک و نیم میلیارد تومان از اعتبارات اشتغال‌زایی توسط کمیته امداد اشکنان در اختیار مددجویان و فرزندان آن‌ها قرارگرفته است که برای 63 نفر به‌صورت مستقیم و 120 نفر غیرمستقیم ایجاد اشتغال شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس همچنین به تخصیص اعتباری بالغ‌بر یک و نیم میلیارد دیگر از محل اعتبارات بانکی برای حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی در اشکنان خبر داد و افزود: برای ایجاد اشتغال و کمک به مددجویان تحت حمایت این نهاد از همه ظرفیت‌های امدادی و بانکی استفاده خواهیم کرد و هر مددجویی که بتواند برای خود و دیگران شغل مستقیم ایجاد کند موردحمایت این نهاد قرار می‌گیرد.

وی همچنین در جمع خیرین اشکنانی نیز گفت: حمایت خیرین و نیکوکاران اشکنانی از کمیته امداد حضرت امام در اشکنان نمونه ارزشمندی از مردمی بودن این نهاد مقدس است که در امر خدمت‌رسانی به مستضعفان جامعه پیشتاز شده است.

با حضور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس سالن اجتماعات و سالن غذاخوری مجتمع فرهنگی تربیتی کمیته امداد امام خمینی(ره) اشکنان که بازسازی‌شده بود بهره‌برداری و از خیران و حامیان ایتام این بخش با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار