افتخاری دیگر برای اداره کل زندان های سیستان و بلوچستان/ مرکز آموزش و پژوهش زندانهای استان برای چندمین سال متوالی موفق به کسب رتبه اول پژوهش در سطح زندانهای کشور شد

دوره های آموزشی رؤسا، دبیران و کارشناسان مناطق ۱۰گانه آموزش و پژوهش سازمان زندان ها به مدت ۳ روز در شیراز برگزار شد.
کد خبر: ۵۴۳۳۸۲
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳ 25 December 2017

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان آیین افتتاحیه این دوره های آموزشی با حضور خسرو قهرمانی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان زندان های کشور، مرضیه فرنیا مدیرکل آموزش و پژوهش سازمان زندان ها و سید حشمت اله حیات الغیب مدیرکل زندان های فارس در سالن شهید دستغیب اداره کل زندان های فارس برگزار شد.

دکتر مرضیه فرنیا مدیرکل آموزش و پژوهش سازمان زندان ها در این نشست،گزارشی از وضعیت آموزش و پژوهش سازمان زندان ها، فرصت ها و تهدیدهای این حوزه ارائه کرد و گفت: ملاک پژوهش در سازمان زندان ها این است که یافته های پژوهشی کاربردی باشد تا در سیاست های سازمانی ملاک عمل قرار گیرد و گام مؤثری در مسیر رشد و تعالی سازمانی و زندانبانی نوین علمی مبتنی بر شواهد باشد.
فرنیا افزود: با هدف ارتقای سطح دانش، کارایی و همچنین افزایش مهارت¬های تخصصی کارکنان فعالیت های وسیعی در حوزه آموزش در حال انجام است.
مدیرکل آموزش و پژوهش سازمان زندان ها گفت: با آموزش های حضوری و غیر حضوری مجموعاً ۵۲۵ دوره آموزشی به میزان ۷۴۵۳ ساعت آموزش و ۶۱۹۹۳ نفر دوره و ۸۱۱٫۸۸۸ نفرساعت آموزش در سال ۹۵ ارائه شده است و سرانه آموزش کارمندان ۴۶ ساعت در سال و سرانه آموزش مدیران ۶۴ ساعت در سال بوده است.
وی همچنین استان های برتر در حوزه پژوهش و آموزش را در سال ۱۳۹۵ به شرح ذیل معرفی کرد:
در حوزه پژوهش؛

استان سیستان و بلوچستان رتبه اول
استان فارس رتبه دوم
استان آذربایجان شرقی رتبه سوم

در حوزه آموزش؛

استان خراسان رضوی،
استان فارس،
استان کرمان و اصفهان،
و استان خوزستان رتبه عالی را کسب نمودند.

در ادامه نشست با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان زندان های کشور، مدیرکل آموزش و پژوهش سازمان زندان ها و مدیرکل زندان های فارس از استان های اول تا سوم در حوزه آموزش و پژوهش با اهداء لوح سپاس قدردانی شد.

پیری سرپرست مرکزآموزش و پژوهش منطقه نه استان سیستان و بلوچستان در گفتگویی با روابط عمومی زندانهای استان گفت : حمایت مدیر کل زندانهای استان و اهمیت ایشان به حوزه آموزش و پژوهش و فراهم سازی زیرساخت ها ، رمز موفقیت این استان درکسب رتبه اول حوزه پژوهش برای چندمین سال متوالی می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار