آخرین فرصت بیمه محصولات سردرختی

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: باغداران پرتلاش تا پایان بهمن سال‌جاری مهلت دارند نسبت به بیمه محصولات سردرختی و درختان میوه خود در مقابل سیل و سرمازدگی و بارش برف سنگین اقدام کنند.
کد خبر: ۵۳۴۹
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۳ 16 February 2015

به گزارش فارس، علیرضا خواجوی صبح امروز با اشاره به مزایای پوشش بیمه‌ای محصولات کشاورزی گفت: مزایای صندوق بیمه محصولات کشاورزی از جمله پرداخت خسارت مالی در صورت بروز حادثه و همچنین تسهیلات ارزان قیمت است.

وی ادامه داد: در راستای پیشبرد سیاست‌های کلان بخش کشاورزی و با هدف تامین امنیت غذایی و توسعه پایدار در بخش کشاورزی، سلسله کارگاه‌های آموزشی داشت غلات پاییزه در شهرستان کوثر برای گندم‌کاران شهرستان کوثر به اجرا درآمد.

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی اردبیل هدف از برگزاری این برنامه‌ها را آشنایی بهره‌برداران پیشرو شهرستان با شیوه‌های اصولی داشت غلات و تبادل تجربیات بین شرکت‌کنندگان در کارگاه و توانمندسازی آن‌ها عنوان کرد.

خواجوی با تقدیر از همکاری مدیریت، کارکنان، کشاورزان و کلیه عوامل و دست‌اندرکاران شهرستان در امر برگزاری موثر این کارگاه آموزشی افزود: با توجه به استقبال چشمگیر کشاورزان از این برنامه‌ها و نیز ضرورت تداوم و استمرار ارتباط موثر و متقابل بین بخش‌های اجرا، تحقیق، ترویج و بهره‌برداران این مدیریت در نظر دارد در روزهای باقی‌مانده از سال نسبت به برگزاری کارگاه‌های مرحله داشت غلات پاییزه در سطوح مراکز جهاد کشاورزی تابعه سایر شهرستان‌های استان اقدام کند.

در کارگاه آموزشی ترویجی مرحله داشت غلات پاییزه که با حضور مدیر و کارشناسان مدیریت هماهنگی ترویج کشاورزی، مدیر و روسای ادارات و مراکز جهاد کشاورزی تابعه و نیز 51 نفر از کارشناسان بخش‌های دولتی و خصوصی و کشاورزان گندم‌کار پیشرو شهرستان کوثر برگزار شد بر ضرورت بکارگیری مهارت‌های کسب شده در این کارگاه توسط فراگیران در عرصه‌های تولیدی کشاورزی تاکید شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار