معاون استاندار ایلام

لزوم معرفی ظرفیتهای گردشگری ایلام

معاون امور عمرانی استاندار ایلام گفت: ظرفیت‌های گردشگری ایلام به مناطق مختلف کشور معرفی شود.
کد خبر: ۵۲۶۳۸
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۳ 24 June 2015

به گزارش تابناک ایلام، شاپور پولادی ظهر امروز در نشست ستاد اجرایی خدمات سفرهای تابستانی ایلام اظهار داشت: به‌کارگیری تمام ظرفیت‌های استان برای استقبال و پذیرایی شایسته از مسافران نوروزی و تابستانه امری لازم است.

معاون امور عمرانی استانداری ایلام گفت: تجربیات سال‌های گذشته در زمینه رفع کاستی‌ها و مشکلات در ارایه خدمات به مسافران تابستانی استفاده شود.
پولادی افزود: ایجاد نگرش مثبت و خاطره خوب در ذهن مسافران سبب تبلیغ مثبت به نفع استان شده و به رونق گردشگری کمک می‌کند.
وی ادامه داد: زوار و مسافران سفیران معرفی استان ما هستند لذا از تمام ظرفیت‌ها برای خدمات‌رسانی مناسب، شایسته و تکریم آنان استفاده کنیم.
پولادی اظهار کرد: به منظور رفاه حال مسافران تابستانی، 40 هزار متر موکت از محل اعتبارات مدیریت بحران خریداری شده که برای تجهیز مدارس استان در اختیار آموزش و پرورش قرار می‌گیرد.
معاون استاندار ایلام گفت: این استان آن‌طور که باید به مردم مناطق مختلف کشور معرفی نشده و از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استان در زمینه توسعه و رونق گردشگری استفاده نشده است.
پولادی با بیان اینکه گردشگری یک صنعت اشتغالزا است که در کشورهای مختلف سرمایه‌گذاری‌های کلانی برای توسعه این صنعت انجام شده است، افزود: استان ایلام در زمینه گردشگری قابلیت‌های فراوانی دارد که می‌توان از آنها در زمینه رشد گردشگری و حل مشکل اشتغال استفاده کرد.
وی ادامه داد: باید جاذبه‌های گردشگری استان در قالب بروشورهایی حاوی اطلاعات کامل و موقعیت جغرافیایی برای آشنایی مسافران تابستانی سایر استان‌های کشور در مبادی ورودی و خروجی شهرستان‌ها توزیع شود.
وی همچنین خواستار نظارت بر مجتمع‌های بین‌راهی، قیمت کالاها و خدمات مراکز اقامتی و پذیرایی استان شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار