آخرین اخبار از نحوه برگزاری رقابتهای لیگ یک؛صعود و بقا دشوارتر از همیشه

تابناک : شنیده ها حاکی از آن است که سرانجام تصمیم سازمان لیگ برای برگزاری رقابت های لیگ دسته اول در یک گروه قطعی شده است.
کد خبر: ۵۲۵۸۸
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۴ 24 June 2015
به گزارش خبرگزاری تابناک مرکزی، بر اساس آخرین اخبار مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاههای کشور به احتمال فراوان سرانجام به صورت یک گروه بیست تیمی برگزار خواهد شد.

ظاهراً تصمیم سازمان لیگ بر این شده است که در فصل جاری 5 تیم از لیگ یک به لیگ دو سقوط کنند و سهمیه تیم های صعود کننده به لیگ برتر نیز برای دو تیم بصورت مستقیم باشد و تیم سوم لیگ یک نیز در مسابقه پلی آف به مصاف تیم چهاردهم لیگ برتر برود تا برنده در لیگ برتر دوره بعد حاضر شود.

از سوی دیگر به مانند سال گذشته قرار است سه تیم از لیگ دسته دوم راهی لیگ یک شوند تا در دوره آینده شاهد برگزاری این مسابقات با حضور 18 تیم باشیم.

بدین ترتیب باید منتظر برگزاری 38 هفته مسابقه در لیگ یک باشیم که بدون شک این لیگ را به لیگی بسیار فرسایشی و دشوار تبدیل می کند که بالطبع حضور موفقیت آمیز در آن آمادگی خاص خود را می طلبد.

گفتنی است رقابتهای لیگ دسته اول باشگاههای کشور با حضور تیمهای آلومینیوم اراک، مس کرمان، مس رفسنجان، شهرداری تبریز، خیبر خرم آباد،گیتی پسند اصفهان، پیکان تهران، نفت مسجد سلیمان، نفت آبادان، پاس همدان، نساجی مازندران، داماش گیلان، فجرشهید سپاسی شیراز، بهمن شیراز، آلومینیوم هرمزگان، پارسه تهران، فولاد یزد، شهرداری اردبیل، گل گهرسیرجان و ایرانجوان بوشهر از اواسط مرداد ماه آغاز خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار