درخواست هلال احمرآذربایجان شرقی از خیرین و نیکوکاران

جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی از خیرین، نیکوکاران و مردم نوعدوست و روزه داران خواست تا در طرح ملی همای رحمت مشارکت کنند.
کد خبر: ۵۲۵۴۰
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۵ 24 June 2015
به گزارش خبرنگار ما ، عزیز نوری، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی، در گفتگو با خبرنگاران از خیرین، نیکوکاران و مردم نوعدوست و روزه داران خواست تا در طرح ملی همای رحمت مشارکت داشته باشند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر استان آذربایجان شرقی با اشاره به سفارش دین مبین اسلام و ائمه اطهار(علیهم السلام) جهت اطعام نیازمندان در ماه مبارک رمضان خاطر نشان کرد: طرح همای رحمت همه ساله در ماه مبارک رمضان به منظور کمک به افراد آسیب پذیر با توزیع سبدهای غذایی و پهن کردن سفره های رحمت در میان اقشار محروم از قبل شناسایی شده آغاز می شود.

نوری ادامه داد: از کلیه هم استانی های خیر و نوعدوست استان در خواست می کنیم با کمک های نقدی و غیر نقدی خود در این امر خیر شرکت کنند.

وی تصریح کرد: خیرین عزیز می توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب 4978595055 نزد بانک ملت واریز و کمک های غیر نقدی خود اعم از برنج ،روغن نباتی، حبوبات،قند و شکر،رب، ماکرونی و سایر مواد غذایی را به دفاتر جمعیت هلال احمر در شعب تابعه و در مرکز استان به معاونت داوطلبان واقع درتبریز- خیابان حافظ– روبروی اعزام نیروی سابق سپاه تحویل و یا جهت هماهنگی تحویل اقلام اهدایی در محل با شماره تلفن 35412889تماس بگیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار