استاندار قزوین:

ایجاد آرامش در استان قزوین نیازمند کمک علما و روحانیون است

استاندار قزوین گفت: مهمترین هدفم ابتدا ایجاد آرامش کامل در استان و سپس انجام وظایف مدیریتی است و برای رسیدن به این هدف به همراهی و کمک همه علما و روحانیون قزوین نیازمندم.
کد خبر: ۵۲۴۵۰۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰ 14 November 2017
به گزارش  تابناک قزوین به نقل از خبرنگار مهر، عبدالمحمد زاهدی صبح سه شنبه در نشست صمیمی با علما و روحانیون استان قزوین که در مهمانسرای استانداری برگزار شد اظهارداشت: هرچند سرمایه های زیادی برای انقلاب داده ایم اما شاید برخی اوقات احساس می شود براحتی به انقلاب رسیده ایم به همین دلیل قدر داشته های خود را نمی دانیم و نگران آسیب های آن نیستیم.

استاندار قزوین بیان کرد: نباید خیالمان از بابت انقلاب راحت باشد و فکر کنیم دیگر کاری نداریم بلکه باید همواره نگران باشیم و دشمنان را جدی بگیریم تا آسیب نبینیم.

وی تصریح کرد: در عصر کنونی وقتی با رشد سریع تکنولوژی مواجه شده ایم که زندگی همگان را تحت تاثیرقرار داده باید منتظر پیامدها و آسیب های آن نیز باشیم و برای آن فکری کنیم.

زاهدی یادآورشد: امروز شبکه های اجتماعی و تلگرام بسیار سریعتر از رسانه ملی و خبرگزاریهاو مطبوعات، خبرها را منعکس می کنند و فراوانی اطلاعات در این عرصه فرزندان ما را دچار سردرگمی می کند و به نظر می رسد در روشهای فرهنگی کمی از فضای کنونی عقب مانده ایم به همین دلیل تاثیرگذاری ما کمتر شده است.

استاندار قزوین بیان کرد: وقتی انقلابیون، علما و روحانیون برخی فضاها را خالی می کنند باید منتظر حضور افرادی باشیم که دغدغه انقلاب را ندارند لذا باید از خود بپرسیم چرا خانواده های مومن ما در پارکها و فضاهای دیگر فرهنگی کمتر حضور پیدا می کنند در حالی که می توانند با حضورشان تاثیرگذار باشند.

وی اضافه کرد: استفاده از مساجد باید به گونه ای باشد تا اگر فعالیت ما جواب نداد موجب بدبینی به این مکانها نشود و مدیران دولتی هم نباید کارهای خود را به رهبری منتسب کنند و از این سرمایه ارزشمند هزینه کنند.

مساجد برای آماده کردن مردم در مسیر انقلاب تلاش کند

استاندار قزوین بیان کرد: باید از مساجد برای آماده کردن مردم و حرکت در مسیر انقلاب استفاده کنیم و جایگاه آن را بخوبی حفظ کنیم.

بدنبال ایجاد آرامش در استان هستم

زاهدی در ادامه گفت: روش مدیریتی من این است که ابتدا در استان آرامش ایجاد کنم سپس وظایف خود را انجام دهم و اعتقاد دارم اگر دولت و نظام بخواهد موفق شود باید از سوی مدیران و دلسوزان آرامش لازم در جامعه ایجاد شود.

وی بیان کرد: حرف همه مخالفان سیاسی و حتی مخالفان نظام را می شنوم زیرا این افراد همه نکاتی دارند که برای مدیریت ما و منافع استان مفید خواهد بود اما هرگز دوست ندارم وقتم را بگیرند و من را به حاشیه ببرند تا از کار اصلی باز بمانم.

استاندار قزوین تصریح کرد: این که در قزوین در مدت سه تا ۴ سال بیش از سه استاندار منصوب می شود ایراد دارد و نبود ثبات مدیریت آسیب رسان است و باید به سمتی حرکت کنیم تا فرصت برای خدمت صادقانه به مردم برای مدیران متعهد و توانا مهیا شود.

زاهدی اظهارامیدواری کرد با برگزاری جلسات بیشتر با علما و روحانیون از دیدگاههای ارزشمند این افراد تاثیرگذار برای پیشبرد امور استان استفاده شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار