شهر سلامت در شیراز ساخته می شود

رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی شیراز:ایجاد شهر سلامت با 900 هکتار زمین که با 2 میلیارد یورو سرمایه گذاری کار خود را آغاز کرده و امیدواریم باعث از بین بردن کمبود اشتغال و حضور پزشکان ایرانی خارج از کشور در این شهر سلامت شود.
کد خبر: ۵۲۲۴۵۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴ 11 November 2017
تابناک فارس به نقل از شبستان: دکتر محمدهادی ایمانیه، رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی شیراز امروز (20 آبان) در مراسم معارفه و تکریم رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به اینکه مدیریت اسلامی را سرلوحه قرار دادم، گفت: برداشت من از این مدیریت اسلامی اینست که مدیر باید پاکدست، وقت گذار، پر تلاش و نسبت به مردم مهربان و دلسوز باشد.
 
وی با اشاره به اینکه تربیت نسل جدید، برای اینکه به کشور خودشان عشق بورزند، مدنظر قرار گرفت و یکی از اهداف مدیریتی من بود، اظهار داشت: رفع مشکلات مردم در عرصه سلامت و رفع محرومیت از مناطق محروم از دیگر اولویت های مدیریتی من بوده است.
 
دکتر ایمانیه اضافه کرد: دفاع از حیثیت دانشگاه علوم پزشکی شیراز به عنوان یک دانشگاه مطرح کشوری و بین المللی دیگر اولویت کاری من در این 12 سال بود و در عرصه درمان به خاطر کمبود تخت های بیمارستانی، تلاش کردیم هشت هزار تخت به تعداد تخت ها اضافه شود که در صورت بهره برداری تعداد، تخت ها به بیش از 2 برابر قبل می رساند.
 
وی با اشاره به اینکه جاذبه شیراز در بحث پزشکی زیاد است و در این دوره پیوند کبد رایگان شد، افزود: ایجاد شهر سلامت با 900 هکتار زمین که با 2 میلیارد یورو سرمایه گذاری کار خود را آغاز کرده و امیدواریم باعث از بین بردن کمبود اشتغال و حضور پزشکان ایرانی خارج از کشور در این شهر سلامت شود.
 
دکتر ایمانیه با اشاره به اینکه برای ترویج فرهنگ نماز خوانی گام های متعددی برداشتیم برای اینکه اعتقاد داریم نماز جلوی فساد را می گیرد، اضافه کرد: نماز انسان ها را می سازد.
 
وی از معاون وزیر خواست تا بحث پزشک خانواده را مورد توجه قرار دهد، تاکید کرد: این بحث در فرامین رهبری معظم انقلاب آمده و در برنامه های پنجم و ششم بوده و باید مورد توجه قرار گیرد و مشکلات آن رفع شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار