ترافیک پرحجم در چزابه، مهران و شلمچه

کد خبر: ۵۱۷۸۷۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴ 01 November 2017
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از ترافیک پرحجم در چزابه، مهران و شلمچه، ترافیک سنگین در آزادراه‌های منتهی به تهران و همچنین وزش گردوغبار در کرمانشاه، آبادان و خوزستان خبر داد.


سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، در مورد آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور به خصوص محورهای منتهی به سه مرز مهران، شلمچه و چزابه، اظهار داشت: در حال حاضر شاهد گردوغبار همراه با کاهش دید افقی در محور کرمانشاه به قصر شیرین در استان کرمانشاه هستیم.


رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا، تصریح کرد: در محورهای سوسنگرد - چزابه و خرمشهر - شلمچه و اغلب محورهای اهواز و آبادان گردوغبار خفیف گزارش شده است.


وی با بیان این مطلب که شدت گردوغبار در استان خوزستان نسبت به روز گذشته کاهش یافته، گفت: گردوغبار موجود در استان ایلام خوشبختانه امروز برطرف شده است. 


سرهنگ رحمانی در خصوص وضعیت تردد وسایل نقلیه در محورهای منتهی به سه مرز اصلی مهران، شلمچه و چزابه، اعلام کرد: ترافیک در محورهای استان‌های خوزستان و ایلام روان است. 


این مقام ارشد پلیس راهنمایی و رانندگی کشور، ترافیک در محور بستان در چزابه را پرحجم اعلام و تصریح کرد: محور ایلام به مهران و همچنین خرمشهر - شلمچه پرحجم و روان است. 


رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا ترافیک در ورودی تهران و در آزادراه‌های قزوین - کرج و کرج - تهران محدوده پایانه شهید کلانتری، پل فردیس، پل کلاک و گرمدره را سنگین اعلام و خاطرنشان کرد: از محدوده گرمدره تا شیخ فضل‌الله نیز ترافیک نیمه‌سنگین است. 


سرهنگ رحمانی گفت: ترافیک در محورهای منتهی به شهر تهران در محدوده‌های شهریار، ساوه و قم برحجم است. 


این مقام ارشد پلیس راهور کشور مداخلات جوی در سطح کشور را به صورت بارش پراکنده باران در محورهای نوشهر و کندوان در استان مازندران اعلام و خاطرنشان کرد: در مهاباد به نقده در استان آذربایجان  غربی نیز مه‌گرفتگی گزارش شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار