سرپرست اداره کل بانوان و خانواده استانداری قزوین:

باید برای حضور زنان در عرصه های ورزشی فرصت های برابر فراهم شود

سرپرست اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین بر تقویت ورزش بانوان در سطح ادارات کل تاکید کرد و گفت: باید فرصت های برابر برای حضور زنان در عرصه های ورزشی فراهم شود.
کد خبر: ۵۱۰۳۸۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۲ 17 October 2017
به گزارش تابناک قزوین به نقل از ایرنا، زهرا آتشگران روز سه شنبه به مناسبت هفته تربیت بدنی در کارگاه ورزشی کارکنان آموزش و پرورش استان قزوین با بیان اینکه به دنبال ایجاد فرصت های برابر برای حضور درعرصه های ورزشی برای بانوان هستیم،افزود: این برابری در میزان امکانات و سطح برخورداری از فضاها و فرصت های ورزشی باید نمایان شود.
وی با بیان اینکه اهمیت ‌دادن به مسایل بانوان در واقع ارزش نهادن به سلامت خانواده و جامعه است،اضافه کرد: برای ایجاد روحیه نشاط و شادابی و ارتقای سرانه فضای ورزشی باید راهکارهایی اندیشیده شود که نیازمند پیگیری مستمرهستند.
آتشگران با بیان اینکه وقتی بانوان سرزنده و شاداب باشند جامعه دارای سلامت وخانواده ها نیز دارای نشاط خواهند بود،ادامه داد: متاسفانه ماشینی شدن زندگی و آپارتمان نشینی، تحرک در جامعه را کم کرده و دختران بیشتر دچار این کم تحرکی شده اند و در نتیجه این قشر شاداب نیستند.
این مسئول در پایان گفت: امیدواریم توسعه زیرساخت های ورزش بانوان در استان بیشتر مورد توجه قرار بگیرد و در تلاشیم با برنامه ریزی لازم ورزش بانوان در قزوین را ارتقا دهیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار