بهره برداری بیمارستان 45تخت حوابی آباده

معاون امور شهرستان‌های مجمع خیرین تامین سلامت فارس گفت: به همت نیکوکاران عرصه سلامت، بیمارستان 45 تختخوابی آباده بزودی به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۵۰۲۹۳۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۷ 03 October 2017
تابناک فارس به نقل از فارس :سید محمد مهدی طباطبایی عملیات اجرایی مرکز بیمارستانی جراحی قلب و عروق شهرستان آباده در سال 1388 با اعتباری بیش از 70 میلیارد ریال از سوی خیران تامین سلامت و با تلاش دانشگاه علوم پزشکی شیراز آغاز شد و هم‌اکنون با 98 درصد پیشرفت فیزیکی آماده بهره‌برداری است.

وی با اشاره به اینکه شهرستان آباده در شمال فارس با توجه به قرار گرفتن در مسیر محورهای مواصلاتی شیراز، یزد و اصفهان نیاز به این مرکز درمانی نیاز مبرم داشت، افزود: با توجه به فاصله شهرستان آباده با مرکز استان و نیز در راستای کاهش سفرهای درمانی و ساماندهی مراجعان از شهرهای همجوار، برنامه‌ریزی جهت ساخت این بیمارستان بیش از یک دهه با جدیت دنبال شده است.

این مسؤول خاطرنشان کرد: این مرکز درمانی با زیربنای 3 هزار و 620 متر مربع در سه طبقه شامل درمانگاه قلب، اورژانس، سی سی یو، آی سی یو، جراحی قلب، انژیوگرافی و بخش های بستری است.

طباطبائی تصریح کرد: با بهره‌برداری از این مرکز درمانی شاهد کاهش مرگ و میر ناشی از بیماری‌های قلبی و عروقی و تسریع در رساندن آنان به ویژه از شهرستان‌های همجوار به آباده هستیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار