آتش سوزی درساختمان مسکونی درتهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی در یک ساختمان چهار طبقه مسکونی در خیابان شریعتی خبر داد و گفت: این آتش سوزی یک مصدوم داشت و با تلاش نیروهای امدادی 9 نفر نجات یافتند.
کد خبر: ۵۰۱۱۳
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷ 20 June 2015
سید جلال ملکی افزود: گزارش سانحه آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی در خیابان شریعتی بالاتر از ظفردر ساعت 9:9 امروز به سامانه 125 اعلام شد و ماموران سه ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروی تنفسی و تشک نجات به این محل اعزام شدند.

وی گفت: در طبقه دوم این ساختمان چهار طبقه آتش کاملا شعله ور و دود زیادی سایر طبقات را گرفته بود و به همین رو تعدادی از ساکنان در ساختمان محبوس شده بودند.

ملکی افزود: گروهی از آتش نشانان شش زن و سه مرد که در شرایط ناایمن محبوس شده بودند را به پشت بام و بالکن های این ساختمان هدایت کردند.

وی خاطرنشان کرد: یک آقای 45 ساله که به هنگام آتش سوزی در داخل واحد مسکونی قصد خاموش کردن آتش را داشت از ناحیه دست، پا و صورت دچار سوختگی شد که آتش نشانان این فرد مصدوم را به عوامل اورژانس تحویل دادند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران افزود: آتش نشانان آتش را خاموش کردند و پس از تخلیه دود و ایمن سازی محل در اختیار کارشناسان آتش نشانی برای بررسی علت این آتش سوزی قرار گرفت.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار