در راستای پیوند بین مسئولان و محرومان

طرح«مفتاح‌الجنه»دراصفهان اجرا می‌شود

تابناک: طرح «مفتاح الجنه» در راستای احیای سنت علوی و ایجاد فرصت برای آشنایی بسیاری از مسئولان خیراندیش و نیکوکار با زندگی خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد در ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۵۰۰۴۴
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳ 20 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، این نهاد به عنوان متولی امور محرومین جامعه در جهت احیاء سنت علوی و ایجاد فرصت برای بسیاری از مسئولین خیراندیش و نیکوکار هر ساله «طرح مفتاح‌الجنه» را در ماه مبارک رمضان برگزار می‌کند تا به واسطه آن الفت و دوستی بین محرومین و مسئولین در قالب هدایت الهی دین مبین اسلام محقق گردد.

یکی از ظرایف مورد تاکید اسلام در ارتباطات اجتماعی توجه به زیردستان ، فقرا و مساکین است و یکی از شاخص‌های این توجه همنشینی و مصاحبت با فقراست و در بسیاری از دستورات الهی این نکته مورد توجه قرار گرفته و سیره عملی ائمه اطهار (ع) نیز بر این مهم تاکید دارد.

کمیته امداد استان اصفهان نیز در ماه رمضان امسال همانند سال‌های گذشته «طرح مفتاح‌الجنه» را برای سرکشی از خانواده‌های تحت پوشش ایتام و بیماران صعب‌العلاج در اولویت برنامه کاری خود قرار داده است.

سال گذشته نیز از تعداد 654 خانوار تحت پوشش کمیته امداد در ماه مبارک رمضان بازدید و مسئولان از نزدیک با مسائل و مشکلات این خانواده‌ها آشنا شدند و نیز همزمان با این طرح از تعداد یک‌هزار و 206 خانوار ایتام بازدید صورت گرفت.

گفتنی است با اجرای طرح مفتاح الجنه در سال گذشته، مسئولان و نیکوکاران بالغ بر 73 میلیون تومان در قالب هدیه های نقدی و غیر نقدی به خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد اهدا کردند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار