6 پایگاه اوقات فراغت در آموزش و پرورش کاشمر

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش کاشمر از فعالیت 6 پایگاه اصلی اوقات فراغت در مجموعه آموزش و پرورش این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۴۹۶۳۵
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۱ 18 June 2015
مهدی مهدوی در جلسه ستاد اوقات فراغت کاشمر گفت: با برگزاری جلسات و برنامه‌ریزی‌های انجام شده 6 پایگاه اصلی به منظور ثبت‌نام و ساماندهی دانش‌آموزان در ایام تعطیلات تابستان فعال شده است.

وی با بیان اینکه مجتمع‌های ورزشی 22 بهمن و خاتم‌الانبیاء، کانون‌های فرهنگی تربیتی لقمان و عاطفه‌ها، دارالقرآن و پژوهش‌سرا در زمینه ثبت‌نام متقاضیان شرکت در کلاس‌های اوقات فراغت فعالیت دارند، خاطرنشان کرد: پایگاه‌های فرعی نیز در سطح مدارس آمادگی ثبت‌نام از دانش‌آموزان را دارند که در صورت به حدنصاب رسیدن، کلاس مربوطه برگزار می‌شود.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پروش کاشمر با اشاره به اینکه دبیری ستاد اوقات فراغت این شهرستان در سال گذشته بر عهده آموزش و پرورش کاشمر بوده است، یادآور شد: سال گذشته 4 هزار و 800 دانش‌آموز در قالب 16 پایگاه اصلی و 160 پایگاه فرعی در رشته‌های مختلف فرهنگی، هنری، معارف و ورزشی آموزش دیدند.

مهدوی با بیان اینکه دستورالعمل‌های ابلاغی از استان بر ایجاد زمینه‌سازی برای کارآفرینی، اشتغال و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی تأکید دارد، تصریح کرد: امیدواریم ادارات و نهادهای مربوطه در حوزه اوقات فراغت بتوانند شرایط مناسب را برای حضور دانش‌آموزان در کلاس‌های اوقات فراغت فراهم کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار