تاثیر ورزش در کاهش آسیب های اجتماعی

کد خبر: ۴۹۲۸۴
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۷ 17 June 2015
امام جمعه طالقان بر توسعه ورزش‌های همگانی در این شهرستان تأکید کرد و گفت: توسعه ورزش‌‌های همگانی در کاهش آسیب‌های اجتماعی تأثیرگذار است.
به گزارش خبرگزاری فارس از طالقان، ‌حجت الاسلام و المسلمین علی حسینی صبح امروز در جلسه مشترک شورای ورزش و ستاد ساماندهی امور جوانان این شهرستان اظهار کرد: توجه به ورزش و ارتقای این مهم در سطح شهرستان می‌تواند نشاط و تندرستی را در جامعه بیشتر کند.
وی با بیان اینکه سطح سلامتی افراد با انجام حرکت‌های ورزشی بیشتر می‌شود افزود: دین اسلام در موضوعات ورزش و سلامتی دستورات و سفارش‌های بسیاری را دارد که لازم است این سفارشات را اجرایی کنیم.
امام جمعه طالقان اظهار کرد: متأسفانه در توسعه ورزش‌های همگانی ضعیف عمل شده است و مسئولان امر باید اهتمام بیشتری در این خصوص داشته باشند.
در ادامه این نشست فرماندار طالقان نیز با تأکید بر توسعه ورزش‌های همگانی خاطرنشان کرد: موضوع ورزش و جوانان از مباحث بسیار مهم است و باید به طور جدی پیگیری شود.
مصطفی فراهانی تأکید کرد: امکانات و سرانه‌های ورزشی در این شهرستان بسیار محدود است و لازم است تدابیر اساسی در این خصوص اندیشیده شود.
وی تأکید کرد: طالقان از نظر امکانات ورزشی و سرانه فضاهای ورزشی نسبت به شهرستان‌های البرز بسیار محروم است لذا حل مشکلات طالقان در بخش ورزش عزم جدی می‌طلبد.
فراهانی خواستار برنامه‌ریزی برای ساماندهی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان شد و افزود: برای رفع مشکلات باید از ظرفیت شوراهای اسلامی و دهیاران استفاده کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار