کد خبر: ۴۸۷۱۹۶
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹ 31 August 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛مدیرعامل شرکت مخابرات استان یزد گفت: یزدی‌ها ۸.۵ میلیارد تومان بابت قبوض تلفن ثابت و ۵.۵ میلیارد تومان بابت قبوض تلفن همراه به شرکت مخابرات بدهکارند.

 محمدمهدی مقوم  در نشستی خبری اظهار داشت: در استان یزد در طول یک سال گذشته ۷۶۲ پروژه با سرمایه‌گذاری ۱۱۴ میلیارد تومان افتتاح و بهره‌برداری شده است.

وی با اشاره به برنامه‌های سال ۹۶ شرکت مخابرات استان یزد عنوان کردک کانال‌های انتقال استان در ۲۷ نود، پروژه پیشرفته سیستم‌های انتقال، راه اندازی ۳۳ هزار و ۵۰۰ تلفن در بستر فیبر نوری و اتمام پروژه فاز۷ تلفن همراه در برنامه های این شرکت قرار گرفته است.

مقوم همچنین از افزایش ۴۴ هزار پورت به ظرفیت اینترنت پرسرعت استان یزد خبر داد و افزود: ۱۰ هزار و ۵۰۰ پورت جدید نیز در این استان دایر شده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان یزد همچنین با اشاره به اینکه ۱۸ سایت وای فای در استان یزد فعال خواهد شد، بیان کرد: تلاش می کنیم ظرف دو ماه آینده سایت وای‌فای در پنج نقطه استان راه اندازی شد و این اتفاق تا پایان سال در همه ۱۸  نقطه در نظر گرفته شده رخ دهد.

وی تصریح کرد: با راه اندازی سایت وای‌فای در نقاط یاد شده، مردم می‌توانند از وای‌فای منازل خود در اماکن عمومی نیز استفاده کنند.

مقوم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه درآمدهای شرکت مخابرات نسبت به خدماتی که این شرکت ارائه می‌دهد، توجیه اقتصادی ندارد، افزود: در حال حاضر ۱۵۰ هزار تلفن دایر ثابت در استان یزد هیچ کارکردی ندارند.

وی در مورد بدهی‌های مردم به مخابرات نیز عنوان کرد: مردم یزد بابت قبوض تلفن ثابت هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و بابت قبوض تلفن همراه پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و در مجموع ۱۴ میلیون تومان به مخابرات بدهکارند.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان یزد در مورد اینترنت روستایی نیز اظهار داشت: ۵۲ نقطه از روستاهای استان یزد اینترنت پرسرعت دارند که راه اندازی اینترنت پرسرعت در این روستاها بر اساس تشخیص وزارتخانه بوده است و اکنون نیز طرح های خوبی برای روستاها در دست اجراست که توسعه آنها تعداد بیشتری از روستاها را زیرپوشش قرار خواهد داد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به طرحی که مخابرات استان یزد در فاصله بین عید قربان تا عید غدیر اجرا می کند، افزود: مشترکانی که تلفن آنها قطع بوده در صورتی که در این فاصله زمانی بدهی خود را پرداخت کنند، تا پایان سال تماس‌های تلفنی آنها از تلفن ثابت به تلفن ثابت رایگان خواهد بود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار