حمایت مالی و مادی از هنرمندان بسیجی

مدیربسیج هنرمندان شهرستان دشتی در آیین رونمایی از آثار گرافیست، تصویرگر و کاریکاتوریست بسیجی هنرمند شهرستان دشتی گفت: از هنرمندان کاریکاتوریست حمایت مادی و معنوی کرده و از آثار آنها استقبال می‌کنیم
کد خبر: ۴۸۶۵۲
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۲ 16 June 2015
تابناک بوشهر: مدیربسیج هنرمندان شهرستان دشتی در آیین رونمایی از آثار گرافیست، تصویرگر و کاریکاتوریست بسیجی هنرمند شهرستان دشتی گفت: از هنرمندان کاریکاتوریست حمایت مادی و معنوی کرده و از آثار آنها استقبال می‌کنیم.

محمد کاشفی گفت: برای برگزاری نمایشگاه کاریکاتوریست در شهرستان دشتی و مرکز استان این آثار را در معرض عموم قرار خواهیم داد.

وی خاطرنشان کرد: سکوت مجامع بین‌الملل در نسل‌کشی آل سعود و حمایت از داعش به خاطر نفت است، این بزرگ‌ترین خیانت سازمان‌هایی است که دم از حمایت حقوق بشر می‌زنند، آنان در نسل‌کشی با آل سعود شریک هستند.

کاشفی تأکید کرد: تجاوز آل سعود با حمایت‌های غرب به‌ویژه امریکا و رژیم صهیونیستی انجام می‌شود و دلارهای نفتی آل سعود خبیث تمام سازمان‌هایی که دم از حقوق بشر می‌زنند را در مقابل تجاوز آشکارش به سکوت وا‌داشته است.

گرافیست، تصویرگر و کاریکاتوریست هنرمند بسیجی شهرستان دشتی نیز ضمن انتقاد شدید از هنرمندان جهان اسلام اظهار داشت: هنرمندان جهان چنانچه نسبت به تجاوز و کودکشی آل سعود خاموش بنشینند خیانت به هنر کرده‌اند.

محمدرضا اشگر پرویزی گفت: امروز دل هر انسان باوجدانی از تجاوز و به خاک و خون کشیدن زنان و کودکان بی‌گناه و بی‌پناه در کشور مستقل یمن توسط آل سعود خبیث به درد می‌آید اما سازمان‌های بین‌المللی که دم از حمایت از حقوق بشری می‌زنند تا کی می‌خواهند در برابر نسل‌کشی آل سعود خاموش و نظاره‌گر باشند.

وی ادامه داد: تاکنون با پشتیبانی بسیج هنرمندان 15 تصویر کاریکاتور از آل سعود در نسل‌کشی مردم یمن به تصویر درآورده‌ام.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار