معاون اقتصادی شهردار مشهد:

بستر مناسبی برای سرمایه گذاری خرد و کلان در مشهد فراهم شده است

معاون اقتصادی شهردار مشهد گفت: بستر مناسبی برای سرمایه گذاری خرد و کلان در مشهد فراهم شده است
کد خبر: ۴۸۱۹۵۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۴ 21 August 2017
به گزارش تابناک رضوی، محمدرضا مزجی در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: جذب سرمایه‌های خرد، افزایش ضریب مشارکت‌های مردمی و تنوع‌سازی در پروژه‌های مشارکتی جزو مهم‌ترین اولویت‌های شهرداری مشهد در دوره شورای چهارم بوده است.

معاون اقتصادی شهردار مشهد بیان کرد: علاوه بر این یکی از سیاست‌های شهرداری مشهد در دوره جدید این بود که تلاش شد تا حتی‌المقدور میزان تصدی‌گری شهرداری کاهش پیدا کند و سهم‌الشرکه شهرداری به صورت نقد و تهاتر واگذار شد.

مزجی افزود: تاسیس صندوق‌های زمین و ساختمان نیز در این دوره برای نخستین بار صورت پذیرفت و باید آن را جزو دستاوردهای شهرداری مشهد در دوره چهارم قلمداد کرد.

وی با بیان اینکه حجم پروژه‌های اقتصادی شهرداری مشهد در این دوره افزایش پیدا کرد ادامه داد: برای مثال در این دوره 14پروژه بزرگ تعریف شد که هدف آنها افزایش نشاط و پویایی اقتصادی در شهر بوده است.

معاون اقتصادی شهردار مشهد بیان کرد: امروز باید عنوان کرد که مشهد تبدیل به شهری شده که آماده سرمایه‌گذاری است و علاوه بر این برای شروع پروژه به پیمانکاران و سرمایه گذاران تسهیلات نیز اعطا شده است.

مزجی گفت: همچنین در این دوره 2 هزار و 500 میلیارد تومان اوراق مشارکت منتشر شده است و علاوه بر این بخش زیادی از بدهی‌های دوره گذشته تسویه شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار