کشف بیش از 39 کیلو گرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در محور بابامیدان به یاسوج

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف بیش از 39 کيلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک طی یک عملیات مشترک پلیس استان با همکاری پلیس استان چهارمحال و بختیاری خبر داد .
کد خبر: ۴۸۰۴۲۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷ 19 August 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از پايگاه خبري پليس ، سرهنگ "سعيد بالش زر" در اين خصوص گفت : روز گذشته ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان چهارمحال و بختیاری در محور بابامیدان به یاسوج با اجراي ايست و بازرسي ، اقدام به کنترل خودرو هاي عبوري در اين محور کردند .

این مقام انتظامی ادامه داد : در ادامه ماموریت پلیس در اجرای کنترل خودروهای عبوری در این محور به یکدستگاه خودروی سمند مشکوک که دستور توقف را صادر کردند .

این مسئول انتظامی در استان خاطر نشان کرد : با متوقف شدن این خودرو و بازرسی ماموران از این خودرو ، مقدار 39 کیلو و 800 گرم ماده مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط و راننده آن دستگیر شد.

رئيس پليس مبارزه بامواد مخدر استان کهگيلويه و بويراحمد در پایان با اشاره به توقیف خودروی اسکورت این محموله مواد مخدر در همین راستا، با بیان اینکه هر دو خودرو به پارکينگ منتقل و هر دو متهم دستگیر شده با تشکيل پرونده به مقامات قضايي معرفي شدند ، از عزم جدي پليس در برخورد با قاچاقچيان مواد مخدر و سوداگران مرگ خبر داد و خاطرنشان کرد: شهروندان بايد ياريگر پليس در تأمين امنيت جامعه بوده و اخبار و گزارشات خود پيرامون فعاليت قاچاقچيان را از طريق تماس با تلفن 110 به نيروي انتظامي اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار