کشته ومجروح شدن ۱۲نفردر۲۴ساعت گذشته

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان همدان از کشته و مجروح شدن ۱۲ نفر از هم‌وطنان در محورهای همدان در تصادفات ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.
کد خبر: ۴۷۷۹۱
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۰ 15 June 2015
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان همدان از کشته و مجروح شدن ۱۲ نفر از هم‌وطنان در محورهای همدان در تصادفات ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان و به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان همدان، مهدی شاکری اظهار داشت: در یک فقره تصادف در ساعت 12 و 50 دقیقه روز گذشته در کیلومتر 45 محور آزادراه همدان- تهران یک دستگاه سواری ام وی ام بعلت عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی واژگون شد که در این سانحه راننده و سه نفر از سرنشینان خودرو به شدت مجروح و به بیمارستان بعثت همدان منتقل شدند که متاسفانه دو نفر از سرنشینان به‌علت شدت صدمات در بیمارستان فوت کردند.

وی افزود: در تصادف دیگری که در کیلومتر 35 محور بروجرد بین یک دستگاه پژو 206 و یک دستگاه سواری ال 90 بوقوع پیوست راننده پژو 206 در دم فوت و2 نفر از سرنشینان پژو 206 و 2 نفر از سرنشینان ال 90 مجروح و به بیمارستان امام حسین ملایر منتقل شدند که متاسفانه یکی از سرنشینان پژو 206 نیز در بیمارستان فوت کرده است.

شاکری اظهار داشت: کارشناس پلیس راه پس از بازدید از صحنه این حادثه رانندگی علت آن را تجاوز به چپ خودروی پژو 206 اعلام کرد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: 2 فقره تصادف فوتی با 2 نفر متوفی و یک نفر مجروح نیز در دو روز گذشته بوقوع پیوست که علت این حوادث عدم رعایت حق تقدم و عدم توجه کافی به جلو تشخیص داده شد.

حضور هیئت رئیسه فرماندهی انتظامی استان همدان در سامانه 197

هیئت رئیسه فرماندهی انتظامی استان همدان به همراه جمعی از معاونان ضمن حضور در دفتر نظارت همگانی به صورت حضوری و تلفنی با مردم گفتگو و به مشکلات آنان رسیدگی می‌کنند.

در راستای پاسخگویی به نظرات، انتقادات، دیدگاه‌ها و مشکلات مردمی در خصوص عملکرد پلیس روز دوشنبه 25 خرداد ماه، هیئت رئیسه انتظامی استان همدان به همراه روسای بازرسی، پلیس راهور، معاونت بهداری استان و فرماندهی انتظامی شهرستان همدان در دفتر نظارت همگانی 197 حضور به هم می‌رسانند.

این جلسه از ساعت 9 صبح در محل دفتر نظارت همگانی واقع در خیابان شریعتی - چهار راه کبابیان- پلاک56 برگزار می‌شود.

شهروندان محترم می‌توانند با مراجعه حضوری به آدرس فوق و تماس تلفنی با شماره تلفن 197 مشکلات خود را با مسئولان مربوطه در میان گذاشته و پاسخ لازم را دریافت کنند.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار