مسئول روابط‌عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی چهارمحال و بختیاری خبر داد

حمله به تکنسین‌های اورژانس 115

تابناک چهارمحال وبختیاری- مسئول روابط‌عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی چهارمحال و بختیاری از ضرب و شتم تکنسین‌های اورژانس 115 توسط همراه بیمار در جونقان خبر داد.
کد خبر: ۴۷۷۳۰۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶ 13 August 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- محسن ابراهیمی از ضرب و شتم تکنسین‌های اورژانس 115 توسط همراه بیمار در جونقان خبر داد و اظهار کرد: تکنسین‌های اورژانس که برای درمان یک بیمار در شهر جونقان از توابع شهرستان فارسان در چهارمحال و بختیاری اعزام شده بودند، در کمال ناباوری مورد ضرب و شتم همراه بیمار قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه یکی از تکنسین‌های اورژانس از چند ناحیه مورد آسیب واقع شده است، افزود: با توجه به اینکه نیروهای اورژانس 115 سریعا به محل اعزام شدند، اما متأسفانه هممراه بیمار در میانه راه با خودروی شخصی آمبولانس اورژانس 115 را متوقف و با چماق به تکنسین اورژانس حمله می‌کند و او را به شدت مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد.

مسئول روابط‌عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی چهارمحال و بختیاری با انتقاد از رفتار برخی از افراد با پرسنل اورژانس 115، گفت: هدف پرسنل اورژانس 115 خدمت و امدادرسانی به مردم است و تأخیر در رسیدن بر بالین بیمار به هیچ وجه متوجه تکنسین‌های اورژانس 115 نیست.

ابراهیمی ادامه داد: ساختار عملیاتی اورژانس در کل کشور از زمان اعلام مأموریت توسط مرکز پیام اورژانس به سمت محل حادثه بیشتر از 90 ثانیه نیست و بقیه زمان تا رسیدن به محل مربوط به ترافیک است و باتوجه به ماهیت و رسالت کاری اورژانس 115، این‌گونه خشونت‌ها باعث دلسردی تکنسین‌های اورژانس 115 می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار