عليرضا رزم حسيني

عقلانيت سياسي در استان بوجود آمده

کد خبر: ۴۷۵۷۴
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۹ 14 June 2015
عليرضا رزم حسيني  افزود:  24 خرداد ماه مصادف با انتخاب رييس جمهور توسط مردم هوشمند و عزيز ايران است که اقدام تاريخي انجام دادند و دکتر روحاني نيز موضوع اعتدال را مطرح کردند و دولت تدبير و اميد سر کار آمد.

وي گفت: ما نيز در استان سعي کرديم از همه گروه هاي سياسي کشور و کرمان انتخاب کنيم و نيت مان اين است و همواره سعي کرديم از يک جانبه گرايي پرهيز و در حوزه سياست از هر جناحي استفاده کنيم و به دنبال حذف هيچ جناحي نيستيم.

نماينده عالي دولت تدبير و اميد در کرمان افزود: از آذرماه سال 92 شعار ولايت و توسعه مطرح شد و فعالان نجيب سياسي ما در ماه هاي اول اقبال کردند و در نشستي که دور هم جمع شديم، پايبندي همه ما به آن مطرح شد و مورد استقبال قرار گرفت.

وي گفت: قصد داشتيم فضايي در استان بوجود آوريم که بتوانيم از همه ظرفيت هاي سياسي استان براي حضور موثر مردم در انتخابات استفاده کنيم.

رزم حسيني اظهار کرد: انتخابات قدرت بازدارندگي کشورها بويژه کشورهاي در حال توسعه محسوب مي شود و بهترين ابزار براي افزايش وحدت دولت و ملت است. 

وي گفت: با پيشنهاد استانداري و پيشنهادي که احزاب و همه گروه هاي سياسي دادند پذيرفتند که بر اساس منشور اخلاقي انتخابات در رقابتي آزاد، منصفانه و عادلانه با حفظ رفاقت، رقابت کنند.

استاندار کرمان افزود: منشور همدلي حدود 10 بند دارد که مربوط به انتخابات و قانون اساسي است و همه گروه هاي سياسي اين منشور را امضا کردند که پايبند به اجراي اين منشور هستيم.

وي خاطرنشان کرد: از آنجا که کار توسط فعالان سياسي انجام شده بدون تحميل و حتي پيشنهاد مفاد آن شکل گرفت که کار کم نظيري در کشور است و فکر نمي کنم در کشور چنين طرحي وجود داشته باشد.

رزم حسيني گفت: اگر فعالان نجيب سياسي و متدين استان اين منشور را در عمل اجرا کنند استان کرمان در انتخابات الگوي کشوري خواهد بود و در فضايي با نشاط و قانوني حضور يابند و با حفظ حرمت يکديگر و رعايت اخلاق به رقابت بپردازند.

وي افزود: ديگر ادبيات تخريبي نمره اي نزد مردم ندارد و مردم کارنامه گروه هاي سياسي را بررسي مي کنند.

استاندار کرمان تصريح کرد: اميدواريم فضا براي فعالان سياسي و حضور حداکثري مردم در انتخابات فراهم شود.

منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار