نایب رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر اصفهان خواستار شد

اصلاح‌فرایندپذیرش‌مراجعان‌به‌اورژانس‌بیمارستان‌ها

تابناک: نایب رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مسئولان باید با افزایش نیروی متخصص و نیرو‌های اورژانس بیمارستان‌ها به ویژه در ایام تعطیل مبادرت و اصلاح فرایند پذیرش مراجعان به اورژانس بیمارستان‌ها را اصلاح کنند.
کد خبر: ۴۷۱۷۲
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۲ 13 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، علیرضا نصر اصفهانی ظهر امروز در نودمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر با اشاره به استقبال قابل توجه شهروندان از جمعه بازار واقع در خیابان بعثت اظهار کرد: در برخی از مواقع تعداد مراجعان به این جمعه‌بازار در یک روز به حدود 100 هزار نفر گزارش شده است.

وی اضافه کرد: مدیریت شهری باید به این مکان به صورت ویژه توجه و مشکلات موجود در محل جمعه‌بازار واقع در خیابان بعثت را بررسی و مرتفع کند.

نایب رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهر‌سازی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به مشکلات موجود در این مکان تصریح کرد: مشکلاتی مانند نداشتن سایه‌بان در اکثر نقاطی که فروشندگان بساط پهن می‌کنند از جمله این مشکلات است و افزایش سرویس‌های بهداشتی، ایجاد سکو برای مصونیت اجناس فروشندگان در فصول بارندگی، ساماندهی مسیر و پارکینگ‌ها و ایجاد شرایطی برای استفاده‌های مختلف در طول هفته باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی با تاکید بر اینکه از مسئولان بهداشت و سلامت به منظور انجام خدمات و تلاش‌های گسترده آنها تشکر می‌کنیم، ادامه داد: خدمات و تلاش‌های گسترده مسئولان بهداشت و سلامت زبانزد عام و خاص است و امید است که استمرار و کیفیت‌بخشی به این خدمات مورد توجه قرار بگیرد.

نصر اصفهانی تاکید کرد: از مسئولان درخواست می‌کنم که با افزایش نیروی متخصص و نیرو‌های اورژانس بیمارستان‌ها به ویژه در ایام تعطیل که مردم به بخش خصوصی کمتر دسترسی دارند، مبادرت و با اصلاح فرایند پذیرش مراجعان به اورژانس بیمارستان‌ها از سردرگمی و اتلاف وقت آنها جلوگیری کنند.

وی یادآور شد: همچنین مسئولان باید با کیفیت‌بخشی با ارائه خدمات پاسدار اثر‌بخشی خدمات کمی در این مجموعه‌ها باشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار