رتبه نخست قم در استانداردسازی جایگاه های CNG

مدیرکل استاندارد استان گفت: قم رتبه نخست کشوری استانداردسازی جایگاه‌های CNG را کسب کرد.
کد خبر: ۴۷۰۹۳۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۴ 01 August 2017
به گزارش تابناک قم، فرزانه مدیرکل اداره استاندارد استان از کسب رتبه نخست استانداردسازی جایگاه‌هایCNG در استان خبر داد و گفت:با بازرسی‌های مرحله‌ای انجام شده توسط اداره کل استاندارد قم و تلاش برای رفع نواقص بحرانی این جایگاه‌ها بر اساس گزارش‌های دریافتی از سازمان ملی استاندارد، قم بالاترین میزان ضریب استانداردسازی در بین استان‌های کشور را کسب کرد.

وی افزود: بازرسی از جایگاه‌های CNG و رفع نواقص بحرانی این جایگاه‌ها با توجه به موضوع ایمنی جایگاه‌ها و اهمیت زیاد آن در ارتباط با سلامت مردم، از اولویت‌های مهم اداره کل استاندارد استان قم است که با جدیت دنبال می‌شود.

مدیرکل اداره استاندارد استان قم اضافه کرد: طی اجرای این طرح پس از مرحله نخست بازرسی‌ها که از ابتدای سال 1394 آغاز شده است تا امروز از مجموع 42 جایگاهCNG موجود در قم 39 جایگاه استانداردسازی شده است که ضریب استانداردسازی استان را به میزان 93 درصد رسانده است، این میزان بالاترین ضریب استانداردسازی در بین استان‌های کشور است و با توجه به اولویت رفع کامل نواقص بحرانی از اواخر سال 95 وارد فاز بازرسی دوره‌ای از جایگاه‌ها شده است.

فرزانه با بیان اینکه نقش دستگاه‌های دیگر که به نوعی در ارتباط با این طرح بودند نیز حائز اهمیت است عنوان کرد: استفاده از ظرفیت‌های قانونی دستگاه‌های مرتبط منجر به بهبود کیفیت استانداردسازی جایگاه‌های CNG در استان قم خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: این طرح بیشتر تا زمان استانداردسازی کامل تمامی جایگاه‌ها CNG موجود در استان در مرحله بازرسی‌های دوره‌ای سالانه با جدیت و استمرار ادامه دارد و البته تاثیر این کنترل و نظارت از سوی اداره کل استاندارد با همکاری سایر ادارات مربوطه، در حفظ و رشد ایمنی و سلامت شهروندان مشهود است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار