رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای شهر اصفهان

برای بهبود شرایط عمرانی استان از سرمایه‌گذاران حمایت می کنیم

تابناک: رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای شهر اصفهان گفت: فرش قرمز زیر پای سرمایه‌گذاران در اصفهان پهن می‌شود و مدیریت شهری از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در اصفهان استقبال می‌کند
کد خبر: ۴۷۰
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۱ 20 January 2015

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، عبدالرسول جانثاری صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران رسانه‌های گروهی با اشاره به اهمیت جذب سرمایه‌گذار در استان اصفهان اظهار داشت: مسئله سرمایه‌گذار گریزی در اصفهان به شدت مطرح نبوده و در حال حاضر برای جذب سرمایه‌گذار در اصفهان فرش قرمز، پهن می‌شود.

وی افزود: شورای اسلامی و شهرداری اصفهان از سرمایه‌گذاران استقبال می‌کنند و بخش خصوصی در اجرای طرح و برنامه‌های شورای شهر و شهرداری مشارکت داده می‌شود.

رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای شهر اصفهان با اشاره به اینکه شهر اصفهان از نقاط زلزله خیز کشور معرفی شده، بیان کرد: توجه به مدیریت بحران برای مقابله با حوادث در اولویت‌های برنامه است.

وی آمادگی در برابر حوادث را مهم دانست و تصریح کرد: ساختار کارآمد برای مدیریت بحران پیش‌بینی شده که در مقابله با حوادث غیر طبیعی انجام شود و در این زمینه باید اقدامات مهمی صورت گیرد.

جان‌نثاری با اشاره به طرح انتقال پادگان‌ای اصفهان به خارج از شهر افزود: انتقال پادگان‌ها به بیرون از شهر، نیازمند تعامل و همکاری نیروهای مسلح با شهرداری بوده تا با همکاری آن‌ها و اختصاص زمین در جای دیگر شهر و تحویل زمین، این کار انجام شود.

وی همکاری با نظام مهندسی را از برنامه‌های مدیریت شهری اعلام کرد و افزود: تعامل بین شهرداری و نظام مهندسی وجود دارد و نظام مهندسی نقش پر رنگی در ساخت و ساز دارد زیرا عدم همکاری و تعامل بین نظام مهندسی و شهرداری نتایج بدی را برای شهرسازی به دنبال دارد.

.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار