امید قادری در گفتگو با تابناک:

افراد معتاد جهت مداوا به کمپ های مجاز مراجعه کنند

مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: افراد معتاد جهت مداوا به کمپ های مجاز و دارای پروانه از سازمان بهزیستی مراجعه کنند.
کد خبر: ۴۶۹۱۸۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۵ 30 July 2017
 امید قادری روز یکشنبه در گفتگو با خبر نگار خبرگزاری تابناک از کرمانشاه، با اشاره به فعالیت کمپ های غیر مجاز در سطح استان، اظهارداشت: ۱۲ کمپ دارای مجوز و پروانه دار از سازمان بهزیستی در سطح استان فعالیت دارند که توصیه می شود افراد معتاد جهت مداوا به این کمپ های دارای مجوز مراجعه کنند.
 
وی با بیان اینکه  مداوای معتادان به دو صورت انجام  می شود، خاطر نشان کرد: مرحله اول دارو درمانی است که با تجویز دارو آنان مداوا شده و مرحله دوم جایگزین سازی است.

 مدیر کل سازمان بهزیستی استان کرمانشاه در ادامه به خدمات بهزیستی در راستای پیشگیری از اعتیاد و  کاهش آسیب های اجتماعی  اشاره کرد و  گفت:   بر اساس ماده ی۱۶ بازتوانی معتادان از طریق حرفه آموزی ، همچنین پرداخت تسهیلات اشتغالزایی و پرداخت حق بیمه جزو خدمات سازمان بهزیستی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی است.

وی  اظهارداشت: طی نشست هایی  با سپاه و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر  در راستای مبارزه با مواد مخدر و کاهش آسیب های اجتماعی برنامه های مناسبی در نظر گرفته شده است.

این مسئول با بیان اینکه سه مرحله خدمات بمنظور کاهش آسیب های اجتماعی از سوی بهزیستی اجرا  می شود گفت: آموزش، پیشگیری از اعتیاد و مداخله از طریق مراکز خانه های بهبودی برای مداوا و باز گرداندن آنان به جامعه انجام می شود.

گفتگو از حدیث جمشیدی

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار