شهردار قم عنوان کرد:

بدهی یک هزار و 200 میلیارد تومانی شهرداری قم

شهردار قم با اشاره به اینکه شهرداری قم 1200 میلیارد تومان بدهکار است، گفت: این رقم بدهکاری واقعی شهرداری قم نبوده است چراکه بدهکاری آن 450 میلیارد تومان است که با سود روزانه 560 میلیون تومان به این رقم رسیده است و بخش اعظم این بدهی مربوط به بلوار پیامبر اعظم(ص) است.
کد خبر: ۴۵۹۰۲
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۶ 10 June 2015
به گزارش تابناک قم، مرتضی سقائیان‌نژاد صبح امروز در دیدار با آیت‌الله سعیدی امام جمعه قم و تولیت حرم مطهر حضرت معصومه(س) اظهار کرد: انجام هر کاری نیازمند وحدت کلمه است و شاخص‌ترین عنصر شهر قم حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) است و حضرتعالی به عنوان تولیت حرم مطهر از و بهره‌مندی از نظرات و حمایت‌های حضرتعالی به عنوان تولیت حرم مطهر می‌تواند راهگشا باشد.

وی با اشاره به اینکه شهرداری قم یک‌میلیارد و 200 میلیارد تومان بدهکار است و این بدهی واقعی نیست تصریح کرد: هر روز 560 میلیون تومان به این بدهی اضافه می‌شود و بخش اعظم این بدهی مربوط به بلوار پیامبر اعظم(ص) است.

وی افزود: شهرداری قم همچنین بیش از 360 میلیارد تومان از دولت طلبکار است که این رقم تغییری نکرده و با گذشت زمان بر آن افزوده نشده است.

شهردار قم، با اشاره به اینکه باید بدهی و طلب شهرداری قم در یک چارچوب تعادلی قرار بگیرد گفت: مراجع عظام و علما باید دراین زمینه رهنمود بفرمایند تا بتوانیم از ردیف بودجه ملی استفاده نماییم.

وی افزود: استفاده از بیانات و رهنمودهای مراجع عظام و علما می تواند در توسعه و آبادانی استان قم تاثیر گذار باشد.

امام جمعه اصفهان نیز دراین دیدار با اشاره به عملکرد سید مرتضی سقائیان نژاد درسمت های مختلف در استان اصفهان گفت: وی در سمت های مختلفی از جمله استاد دانشگاه، شهردار اصفهان و عضو ستاد مقام معظم رهبری در حج بودند که خدمات ارزنده ای را ارایه کرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین سید یوسف طباطبائی نژاد افزود: سقائیان نژاد از لحاظ علمی در درجه بالایی قرار دارند و با صداقت و درایت به وظایف خویش عمل کرده با اینکه گاهی هم با اختلاف نظرهایی هم روبرو شده است.

وی با بیان اینکه قم پیشانی نظام جمهوری اسلامی است گفت: توجه همه به قم است از این رو امیدواریم شهردار قم بتواند با طراحی برنامه بلند مدت باعث توسعه استان قم شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار