فرهنگ خیرین ازدواج در جامعه باید نهادینه شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت:هراندازه برنامه فرهنگی در حوزه های مختلف از جمله ازدواج دراستان اجرا شود بازهم کم است.
کد خبر: ۴۵۶۶۵۳
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۶ 10 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان استان کرمانشاه؛مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در اولین نشست مجمع خیرین ازدواج استان اظهار کرد:ازدواج از جمله مسایلی است که مورد نیاز جوانان است و نیازمند ورود خیرین است، اما علیرغم این نیاز خیلی مورد توجه قرار نگرفته است.

 وی افزود:در حال برنامه ریزی نشست رودرویی بین جوانان و مسوولین هستیم تا بصورت مستقیم مسولین ما در جریان مسایل و نیاز این قشر قرار بگیرند. 

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه خاطر نشان کرد:ازدواج جوانان را نباید سخت گرفت و باید مسیر را برای ازدواج جوانان هموار کنیم. حسینی افزود :ایجاد این زمینه نیازمند فرهنگ سازی در سطح خانواده ها و جامعه است. وی افزود:اگر امروز ازدواج به غول تبدیل شده است و برای بسیاری عبور از این مرحله دشوار شده است به خاطر فرهنگ سازی های غلطی است که شکل گرفته است.

 مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در پایان بر فرهنگ سازی در زمینه ورود خیرین به ازدواج جوانان و همچنین تسهیل کردن زمینه ازدواج تاکید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار