اولین واکنش رسمی به خبر تخلف در برگزاری کنکور در کهگیلویه و بویراحمد

نماینده تام‌ الاختیار سازمان سنجش در کهگیلویه و بویراحمد : هیچ گونه تخلفی در جلسه کنکور سراسری کهگیلویه و بویراحمد صورت نگرفت و هیچ فردی با خود ساعت هوشمند بر سر جلسه نبرده است.
کد خبر: ۴۵۵۰۶۲
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۷ 07 July 2017
مارتن کنکور امروز در کهگیلویه و بویراحمد حاشیه بزرگی را به همراه داشت به گونه ای که بر اساس برخی خبرهای فضای مجازی و سپس رسانه ها ، تخلف در یکی از حوزه ها آن هم با به همراه بردن برخی وسایل الکترونیکی غیر مجاز به محل جلسه امتحان مطرح شد.(اینجا )و (اینجا)
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویر احمد پس سکوت چند ساعته در این خصوص ، سیاوش باقری نماینده تام‌ الاختیار سازمان سنجش در کهگیلویه و بویراحمد عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران خبرهای مبنی بر تخلف و حمل ساعت هوشمند از سوی دواطلبان را تکذیب کرد و گفت : بر اساس قانون درب ورودی جلسه کنکور ساعت‌ها، تلفن همراه و وسایل هوشمند (ساعت هوشمند) را از دواطلبان می‌گیرند.

باقری تصریح کرد: هیچ گونه تخلفی در جلسه کنکور سراسری کهگیلویه و بویراحمد صورت نگرفت و هیچ فردی با خود ساعت هوشمند بر سر جلسه نبرده است.

وی تاکید کرد: این حرف‌هایی که می‌گویند فردی با هماهنگی عوامل اجرایی ساعت هوشمند با خود بر سر جلسه کنکور برده است، صحیح نیست و کذب است.

وی افزود: طبق روال و قانون ساعت‌های هوشمند، تلفن همراه و سایر وسایل که ممنوعیت دارند درب ورودی جلسه کنکور از دواطلبان گرفته می‌شود.



اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار