تاکید نوراله زاده به حمایت از نخبگان

نوراله زاده در این مراسم با اشاره به اهمیت استفاده از ظرفیت نخبگان و دانشگاهیان در عرصه تولید بر لزوم برنامه ریزی و ایجاد بستر مناسب برای بهره وری از استعدادهای جوانان و نخبگان و پژوهشگران تاکید کرد.
کد خبر: ۴۵۳۷۸۷
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸ 05 July 2017
گروهی از دانشجویان و استعدادهای برتر کشوری و نخبگان با حضور در صندوق کارآفرینی امید با مدیرعامل صندوق دیدار کردند و به تشریح طرح های کسب و کار و ایده های خلاقانه در حوزه های تخصصی خود پرداختند.

به گزارش روابط عمومی صندوق کار آفرینی امید؛ نوراله زاده در این مراسم با اشاره به اهمیت استفاده از ظرفیت نخبگان و دانشگاهیان در عرصه تولید بر لزوم برنامه ریزی و ایجاد بستر مناسب برای بهره وری از استعدادهای جوانان و نخبگان و پژوهشگران تاکید کرد.

وی با اشاره به توان اشتغالزایی اندک دستگاه‌های دولتی در هر سال بر ضرورت حمایت از کارآفرینان تاکید کرد و افزود: خوشبختانه در شرایط کنونی زیرساخت های مناسبی در کشور فراهم شده و صندوق کارآفرینی امید برای همکاری لازم با نخبگان آماده است و از طرح‌های کارآفرینی آنها که منجر به ایجاد اشتغال مولد و پایدار شود حمایت می نماید.

در ادامه این مراسم هریک ازحاضرین به ارائه طرح ها و پیشنهادهای خود درحوزه های پژوهشی،فناوری اطلاعات،مشاوره اقتصادی وفاینانس،سلول های خورشیدی،سموم کشاورزی و... پرداختند که مورد توجه مدیرعامل صندوق قرار گرفت و مقرر گردید پس از طی مراحل لازم و ارزیابی کارشناسی، طرح های ارائه شده مورد حمایت صندوق قرار گیرند.


تاکید نوراله زاده به حمایت از نخبگان



اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار