دست رد مامور پلیس راه دهدشت – بهبهان به رشوه ۲۰ میلیون ریالی

کد خبر: ۴۴۸۷۵۱
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۶ - ۰۲:۲۳ 27 June 2017
رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از رد رشوه ۱۰ میلیون ریالی مامور وظیفه شناس پلیس راه دهدشت – بهبهان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، رئیس بازرسی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: فردی با مراجعه به درب منزل یکی از رد رشوه ۱۰ میلیون ریالی مامور پلیس راه دهدشت – بهبهانافسران و ماموران پلیس راه دهدشت-بهبهان،و به ازای پرداخت مبلغ 20 میلیون ریال به مامور پلیس راه خواستار تغییر کروکی صحنه تصادف فرزندش (که فاقد گواهینامه و مقصر اصلی تصادف چند روز پیش بوده)شد.
سرهنگ دیماز افزود: مامور پلیس راه نیز به وی اعلام می کند برای پیگیری پرونده تصادف می بایست حتما به پلیس راه مراجعه کنید و تغییر کروکی و مقصر اعلام کردن راننده مقابل، خلاف قانون و وجدان انسانی است و پیشنهاد رشوه جرم محسوب می شود.
وی ادامه داد: فرد مراجعه کننده بدون اعتنا به صحبت های مامور سعی در پرداخت مبلغ 10میلیون ریال به مامور پلیس راه داشته و اعلام کرد این مقدار را به عنوان پیش پرداخت و الباقی مبلغ را پس از ترسیم کروکی پرداخت خواهم کرد و فورا محل را ترک می کند.
دیماز گفت: مامور وظیفه شناس بلافاصله مسئله رشوه را تلفنی به رئیس پلیس راه دهدشت – بهبهان اعلام و مراتب با حضور عوامل مربوطه صورتجلسه و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی ارسال که پرونده در دست بررسی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار