آتش سوزی جنگلهای "سروک" بویراحمد خاموش شد

این آتش سوزی ساعت 12 و 30 دقیقه امروز پنجشنبه، 18 خرداد ماه شروع و ساعت 13 و 20 دقیقه مهار شد که در پی این آتش سوزی 1000متر طعمه حریق شد.
کد خبر: ۴۳۷۶۶۴
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۰ 08 June 2017
رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان بویراحمد گفت: آتش سوزی جنگلها و مراتع منطقه کله گه روستای سروک از توابع این شهرستان با حضور به موقع نیروها مهار و خاموش شد.

«جواد رحیمیان» در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: این آتش سوزی ساعت 12 و 30 دقیقه امروز پنجشنبه، 18 خرداد ماه شروع و ساعت 13 و 20 دقیقه مهار شد که در پی این آتش سوزی 1000متر طعمه حریق شد.

وی بیان کرد: نیروهای آتش نشانی، نیروهای مردمی و منابع طبیعی در مهار و خاموش کردن آتش سوزی همکاری داشتند.

رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان بویراحمد خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیکی و دسترسی به منطقه و حضور به موقع نیروها کنترل و خاموش کردن آتش سوزی به موقع انجام و خسارات را کاهش داد.

رحیمیان در خصوص علت این آتش سوزی تصریح کرد: آتش روشن کردن از سوی برخی افراد و خاموش نکردن آن قبل از ترک منطقه باعث این آتش سوزی شد.

وی از مردم شهرستان بویراحمد و استان کهگیلویه و بویراحمد خواست در نگهداری جنگلها و منابع طبیعی کوشا باشند، هنگام آتش سوزی جنگلها به کمک نیروهای منابع طبیعی بیایند و قبل از ترک محلی که برای تفرح رفته اند و اقدامب ه روشن کردن آتش کردند، آتش را خاموش کنند تا شاهد این چنین حوادثی در جنکلها نباشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار