باز هم آتش سوزی در مدرسه!!!

کد خبر: ۴۳۲۲
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۴ 11 February 2015

به گزارش تابناک از اروم نیوز،روز یک شنبه 19 بهمن ماه مدرسه 26 نفره روستای شختان از توابع شهرستان پیرانشهر آتش گرفت. گفته می شود حادثه به دلیل نشت نفت از بخاری غیر استاندار و شعله ور شدن آتش براثر وزش باد اتفاق افتاده است.

هیچکدام از دانش آموزان مدرسه آسیب ندیده اند

خوشبختانه آخرین خبرها از روستای شختان حاکی است هیچکدام از دانش آموزان این مدرسه  ابتدایی در حادثه آتش سوزی آسیب ندیده و آتش بعداز مدتی با تلاش 2 معلم و نیروهای بسیج پایگاه شختان مهار شده است.

در همین ارتباط سایت خبری کردپیام از بازسازی مجدد مدرسه روستای شختان توسط نیروهای سپاه پاسداران پیرانشهر خبر داد و نوشتدر پی دستور فرمانده سپاه پیرانشهر، بسیج سازندگی در قالب اردوهای جهادی اقدام به مرمت و رنگ آمیزی مدرسه شختان نموده است؛ به گفته عیسی عبدالعلی پور مسئول بسیج سازندگی سپاه پیرانشهر، مدرسه فوق با توجه به تاکیدات فرماندهی در خصوص آماده نمودن هر چه سریعتر مدرسه جلوگیری از افت تحصیلی دانش آموزان طی 2 روز آینده تحویل اداره آموزش و پرورش داده می شود.

حادثه آتش سوزی مدرسه روستای شختان پیرانشهر دومین حادثه بعداز آتش سوزی مدرسه شین آباد در پیرانشهر است.

آتش‌سوزی در مدرسه دخترانه روستای شین آباد (از توابع پیرانشهر) نیز یکی از سلسله آتش‌سوزی‌ها به دلیل نقص تجهیزات گرمایشی در مدارس ایران در روز چهارشنبه، ۱۵ آذر ۱۳۹۱ است.

 در این حادثه ۲۹ دانش‌آموز دختر دچار سوختگی شدند که دو نفر از آن‌ها بر اثر شدت جراحات واردە فوت کردند. همچنین انگشتان سه تن از دانش‌آموزان به دلیل شدت سوختگی و عدم قبول پیوند قطع شد. گزارش‌ها حاکی از آن است که این حادثه که به جراحت شدید دانش آموزان منجر شد، عوارض روحی و اجتماعی جدی برای حادثه دیدگان، اعضای خانواده آنها و ساکنان روستا ایجاد کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار