عملیات هوایی بی‌سابقه سوریه علیه داعشی‌ها

ده‌ها سرکرده گروه تروریستی تکفیری «داعش» در بی‌ سابقه‌ ترین و بزرگ‌ ترین عملیات نیروی هوایی ارتش سوریه در استان «رقه» کشته شدند. این عملیات در منطقه «عاید صغیر» واقع در ریف طبقه اجرا شد که مهم ترین و اصلی‌ ترین پایگاه داعش در سوریه شمرده می‌ شود.
کد خبر: ۴۲۵۶۰
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۵ 02 June 2015

 به گزارش تابناک یزد، ده‌ها سرکرده گروه تروریستی تکفیری داعش در بزرگ‌‌ترین و بی‌سابقه‌ترین عملیات نیروی هوایی ارتش سوریه در استان رقه به هلاکت رسیدند .

در این عملیات جنگنده های سوری با بیش از 30 پرواز بر فراز منطقه «عاید صغیر» واقع در ریف طبقه ، از توابع استان رقه، مهمترین و اصلی‌ترین پایگاه داعش در سوریه را هدف قرار دادند.

  در عملیات جنگنده های سوریه افزون بر هلاکت ده‌ها سرکرده ارشد و معروف داعش، بسیاری از تروریست ها نیز زخمی شدند که بیشتر دارای تابعیت‌های غیر سوری و عربی هستند .

  از زمان تصرف استان رقه بدست داعش منطقه ییلاقی عاید صغیر به محل گذران اوقات فراغت و خوشگذرانی بزرگ‌ترین تروریست‌های تکفیری جهان که در داعش فعالیت دارند ، تبدیل شده است .

  به گفته منابع امنیتی سوریه، این عملیات پس از 3 روز رصد و پیگیری اطلاعاتی ارتش سوریه و نفوذ در صفوف داعش در شهر رقه به اجرا در آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار