راه‌اندازی انجمن ملی ارگانیک در اردبیل

نایب رییس اتاق بازرگانی اردبیل گفت: برای پیگیری مطالبات سیب زمینی کاران استان انجمن ملی ارگانیک و خانه سیب زمینی در اردبیل راه اندازی شد.
کد خبر: ۴۲۵۳۵
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۳ 02 June 2015

به گزارش ایرنا، بهروز پورسلیمان در جلسه خانه سیب زمینی اردبیل افزود: مهم ترین هدف خانه سیب زمینی استان بررسی کشت و تولید محصولات پاک و سالم است و این خانه برنامه های ویژه ای را برای حمایت از کشاورزان و تولیدکنندگان اتخاذ کرده است.

وی گفت: برنامه های خانه سیب زمینی و انجمن ملی ارگانیک استان در برنامه ریزی برای خرید تضمینی محصولات و از بین بردن محصولات غیراصولی متمرکز شده است.

پورسلیمان افزود: فعالیت های انجمن ملی سیب زمینی در سال گذشته بسیار قابل قبول بوده و این انجمن توانست کارنامه درخشانی را در ارائه راهکارها برنامه ها برای حمایت از کشاورزان و تولیدکنندگان از خود بر جای بگذارد.

نایب رییس اتاق بازرگانی اردبیل با بیان این که یکی دیگر از برنامه های انجمن ملی ارگانیک و خانه سیب زمینی استان ترویج الگوی کشت و مدیریت مصرف بهینه آب است، اظهارامیدواری کرد با استفاده از مشاوران و اساتید دانشگاه ها گام های مثبتی در این زمینه برداشته شود.

وی بیان کرد: با شکل گیری شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی تحول عظیمی در حمایت از کشاورزان و تولیدکنندگان انجام شده و دولت یازدهم اهتمام ویژه ای برای حمایت از تولیدکنندگان عرصه کشاورزی دارد.

به گزارش روابط عمومی اتاق اردبیل ، پورسلیمان افزود: اتاق بازرگانی اردبیل پارسال جزو چهار اتاق برتر کشور انتخاب شده و این بیانگر عملکرد مثبت و قابل قبول اتاق اردبیل برای حمایت از کشاورزان و تولید کنندگان است.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار