احمد مظفری گفت: نامزدها میتوانند در هر منطقه شهرداری، یک ستاد تبلیغات انتخاباتی جهت ساماندهی فعالیتهای تبلیغاتی خود و طرفدارانشان دایر کنند.
مظفری اضافه كرد: شهرداری ها موظف هستند محلهای مناسبی برای الصاق و یا ارائه آثار تبلیغاتی نامزدها اختصاص دهند.
وی ادامه داد: توزیع آثار تبلیغاتی نامزدها از طریق شرکت پست با رعایت چارچوب اساسنامه آن منعی ندار.
مدیر كل روابط عمومی استانداری مازندران استفاده از امکانات تبلیغی مؤسساتی که به نحوی از بودجه عمومی استفاده میکنند را ممنوع اعلام كرد و گفت: استفاده از اماکن دولتی و عمومی مشروط به اخذ مجوز از مقامات ذیصلاح و پرداخت هزینه برابر برای تمامی نامزدها و طرفداران آنها بلامانع است.
وی تصریح کرد: انتشار اعلام نظر شخصیتها(بدون ذکر عنوان و مسئولیت آنان)، مجامع، احزاب و گروههای مجاز، در تأیید نامزد انتخاباتی با ارائه مستند و مدرک کتبی و امضاشده مربوط به تأیید و حمایت از ایشان امكان پذیر است.
دبیر شورای اطلاع رسانی مازندران افزود: هر گونه آثار تبلیغاتی نامزدها و طرفداران آنان اعم از کاغذی، پارچهای، مقوائی، فلزی و یا جنس دیگر نباید بزرگتر از 100 × 70 سانتیمتر باشد و چاپ عکس و پوسترحداکثر در دو فرم(دو نوع پوستر کاغذی) و جزوه و تراکت و زندگینامه بلامانع است و نوشتن مطالب تبلیغاتی در صدر یا ذیل پوسترها بلااشکال است.
مظفری افزود: برگزاری هر گونه تجمع در داخل ستادهای انتخاباتی و در فضاهای بسته منع قانونی ندارد و مجاز است، اما هرگونه تجمع و راهپیمائی در خارج از محیط های بسته، منوط به اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح و فرمانداری است.
وی خاطرنشان كرد: راهاندازی کارناوالهای تبلیغاتی برای انتخابات ریاستجمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا قطعا مجاز نیست
مظفری برگزاری برنامه سخنرانی و پرسش و پاسخ از طرف نامزدهای انتخاباتی و طرفداران ایشان را با رعایت قوانین و كسب مجوز بلامانع دانست و گفت: زمان تبلیغات انتخاباتی شوراهای اسلامی شهر و روستا از ۲۱ تا ۲۷ اردیبهشتماه به مدت یک هفته است و ساعت 8 صبح روز پنجشنبه 28 اردیبهشت پایان زمان تبلیغات داوطلبان و نامزدهای هر دو انتخابات است.