سرپرست اداره کل ورزش و جوانان فارس گفت: نبود ارتباط بین ورزش و حوزه اقتصادی عامل مهمی در ایجاد شدن وضعیت نامناسب فارس در ورزش حرفه‌ای است.
کد خبر: ۴۱۸۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۱ 31 May 2015

تابناک فارس به نقل از ایسنا:عبدالعلی رضایی اظهار کرد: برای ارتقای جایگاه ورزش استان فارس و در اولین گام با کمک مسئولین استان سعی داریم معضل نبود ارتباط بین ورزش و صنعت را رفع کنیم. امیدوار هستیم بتوانیم حامیان مالی برای تیم‌های مختلف از میان صنعتگران و سرمایه گذاران پیدا کنیم تا ورزش فارس زنده شود.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان فارس گفت: مشکل ورزش فارس این است که ارتباط صنعت و ورزش وجود ندارد تا بتواند با استفاده مطلوب از ظرفیت‌های اقتصادی موجود در بخش خصوصی، زیرساخت حمایتی مناسبی برای ورزش حرفه‌ای در رشته‌های مختلف ایجاد کند.

رضایی با اشاره به فعالیت‌های تیم‌های ورزشی فارس، تاکید کرد: ما در رده‌های سنی، پایه و آموزشگاهی سرآمد کشور هستیم اما وقتی وارد مسائل رده بزرگسالان می‌شویم به مشکلاتی برخورد می‌کنیم.

وی با قبول این مشکل که اکنون در رشته پرطرفدار فوتبال در سطح لیگ برتر از استان فارس نماینده‌ای نداریم، گفت: هم‌اینک جز در رشته والیبال، در سایر رشته‌ها، نماینده‌ای از فارس حضور ندارد. حل این مشکل تنها با همراهی بخش خصوصی و فعالان صنعتی و اقتصادی در این بخش امکان‌پذیر خواهد بود.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان فارس در خصوص وضعیت دو تیم فوتبال شیرازی(فجر شهید سپاسی و برق شیراز) خاطرنشان کرد: دو تا تیم ریشه دار برق و فجر باید به جایگاه اصلی خود در فوتبال بازگردند. امیدوارم با تغییر مدیرکل برق منطقه‌ای و با حمایت مدیریت جدید از تیم برق، این تیم ریشه دار امسال خوش بدرخشد.

رضایی تصریح کرد: برای کمک به تیم فجر سعی داریم با مسئولان استان جلسات مستمری ترتیب بدهیم تا این تیم همراه با تیم برق و در کنار تیم بهمن در لیگ دسته یک فوتبال کشور، موفق عمل کرده و زمینه برای حضور فارس در سطح لیگ حرفه‌ای کشور فراهم شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار