عضو شورای شهر اصفهان:

استیضاح شهردار موضوع خوشایندی نیست

تابناک: عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه هنوز جلسه‌ای برای انتخاب شهردار برگزار نشده است، تصریح کرد: اما شورای شهر باید در اسرع وقت با برگزاری جلسات کارشناسی نسبت به انتخاب شهردار اقدام کند.
کد خبر: ۴۱۷۹۶
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۰ 31 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، عباس حاج‌رسولیها با اشاره به اینکه به اعتقاد بنده استیضاح شهردار موضوع خوشایندی نیست و وقوع این اتفاق در اواسط دوره روند شهرداری را مختل می‌کند، اظهار کرد: اما در هر صورت تذکر، سؤال و استیضاح از حقوق اعضای شورای شهر است.

وی با اشاره به اینکه هیچ گزینه‌ای برای انتخاب شهردار تعیین نشده است، اضافه کرد: اما امیدواریم که به زودی شهردار اصفهان انتخاب شود و براساس قانون شورای شهر باید ظرف مدت سه ماه نسبت به انتخاب شهردار اقدام کند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه هنوز جلسه‌ای برای انتخاب شهردار برگزار نشده است، تصریح کرد: اما شورای شهر باید در اسرع وقت با برگزاری جلسات کارشناسی نسبت به انتخاب شهردار اقدام کند.

وی با بیان اینکه شهردار اصفهان باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن انتخاب شود، ادامه داد: بدون شک شورای شهر در یک فرایند قانونی نسبت به انتخاب شهردار اقدام می‌کند.

حاج رسولیها تاکید کرد: البته به نظر بنده سؤال مطرح شده از شهردار جای طرح نداشته است، چرا که ایجاد پست‌های جدید سازمانی امری عادی است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار