معاون برنامه‌ریزی شهرداری اصفهان:

برخی پست‌ها درشهرداری اصفهان انشایی است

تابناک: معاون برنامه‌ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات شهرداری اصفهان گفت: بسیاری از حکم‌ها با ابلاغ‌ها همخوانی ندارد و برخی از پست‌ها در شهرداری اصفهان انشایی است.
کد خبر: ۴۱۳۰۰
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۸ 30 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، ابوالقاسم گلستان‌نژاد ظهر امروز در بخش دوم جلسه علنی شورای اسلامی شهر با موضوع طرح سؤال از شهردار اظهار کرد: دریافت مجوز استفاده از عنوان مدیرکل حوزه شهردار به دلیل ضرورت و نیاز کلان‌شهر‌ها صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه براساس این نیاز دریافت مجوز استفاده از عنوان مدیرکل حوزه شهردار را پیگیری کرده‌ایم، اضافه کرد: پست‌هایی که در چارت سازمان شهرداری ها آمده است، اجرایی و عملیاتی نیست.

معاون برنامه‌ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه یک‌هزار و 700 پست در چارت سازمانی ما وجود دارد، اما برخی از این پست‌ها، اجرایی نیست، تصریح کرد: ما در چارت سازمانی با تنگنای پست مواجه هستیم و برخی از پست‌ها با چارت سازمانی همخوانی ندارد.

وی ادامه داد: در حال حاضر بسیاری از حکم‌ها با ابلاغ‌ها همخوانی ندارد و برخی از پست‌ها در شهرداری اصفهان انشایی است.

گلستان‌نژاد با بیان اینکه عنوان مدیرکل حوزه شهردار را با اطلاع شورای شهر وقت در چارت سازمانی شهرداری ارائه داده‌ایم، تأکید کرد: از این پست در تیر ماه سال 1389 استفاده شده است که در دوره شورای سوم نیز استفاده می‌شده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار