مدیر اندیشکده یقین:

دشمن نمی‌تواند حلال مشکلات کشور باشد/ عدم اعتماد به بیگانه شرط لازم برای ریاست جممهوری

مدیر اندیشکده یقین گفت: یک رئیس جمهور شایسته دارای ویژگی‌های بسیاری است که مهم‌ترین آن را می‌توان عدم اعتماد به دشمن و داشتن این اعتقاد که دشمن نمی‌تواند حلال مشکلات کشور باشد، معرفی کرد.
کد خبر: ۴۱۰۴۶۲
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۵ 19 April 2017
به گزارش تابناک قزوین حسن عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به پیش رو بودن دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: مردم ایران باید با تحقیق بسیار و دست‌یابی به شناختی عمیق از نمایندگان رسیده و با آگاهی کامل در پای صندوق‌های رأی حضور داشته باشند.

وی با اشاره به ویژگی‌های رئیس جمهوری افزود: رئیس جمهور آینده کشور باید از اعتماد به دشمن خودداری کرده و به این موضوع که دشمنی که خود در وضعیت بسیار نابسمان از لحاظ اقتصادی و اجتماعی و غیره قرار دارد، نمی‌تواند کمکی به حل مشکلات کشور کند.

مدیر اندیشکده یقین ادامه داد: رئیس جمهور باید نسبت به مردم کشور خود و توانایی‌های بالای آن‌ها در زمینه‌های گوناگون و حل مشکلات اعتماد داشته و حمایت کافی را از مردم داشته باشد.

عباسی بیان کرد: سومین ویژگی یک رئیس جمهور لایق را می‌توان داشتن اعتقاد کافی به خداوند و ارزش‌های اسلامی دانست چراکه اساس جمهوری اسلامی ایران را ارزش‌های اسلامی تشکیل داده و در صورت عمل به غیر از اسلام، کشور دچار هرج و مرج و تزلزل می‌شود.

وی گفت: یک رئیس جمهور شایسته به منظور حرکت دادن جامعه در مسیر موفقیت باید دارای یک برنامه مدون و مشخص باشد زیرا لازمه پیشرفت در هر جامعه‌ای داشتن یک برنامه از پیش تعیین شده است.

مدیر اندیشکده یقین یادآور شد: ملت ایران لایق بهترین‌ها است و به همین منظور باید تمام تلاش خود را مبنی بر انتخاب بهترین شخص برای تعیین رئیس جمهور آینده و بالطبع شایسته‌ترین دولت انجام دهد تا شاهد درخشان‌ترین آینده ممکن در کشور باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار