هدف نا امنی در منطقه، نا امن کردن ایران اسلامی است

استاندار قزوین با اشاره به تحولات منطقه گفت: هدف نا امنی در منطقه، نا امن کردن ایران اسلامی است.
کد خبر: ۴۰۹۶۴۸
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶ 18 April 2017
به گزارش تابناک از قزوین، استاندار قزوین در مراسم رژه نیروهای مسلح با اشاره به اینکه ملت با ایمان و علاقه مندی در کنار ارتش است، اظهار کرد: ارتش در طول انقلاب اسلامی همواره کارنامه درخشانی از خود نشان داده است.
وی با اشاره به اینکه کارنامه ارتش در پیش از انقلاب به ملت و امام بی نظیر است، عنوان کرد: مردمی بودن ارتش باعث شد ارتش مخصوصا نیروی زمینی در برابر مردم قرار نگیرد.
همتی با تأکید بر اینکه دشمن به امنیت و اقتدار نیروهای مسلح ما حسادت می ورزد، اضافه کرد: توطئه های متعددی برای خلل در کشور انجام می شود اما هوشیاری نیروهای مسلح و مقام معظم رهبری این توطئه ها را خنثی میکند.
وی ادامه داد: دولت نیز از تمام توان خود برای تامین اقتدار لجستیکی کشور استفاده می کند.
همتی با اشاره به اینکه ملت با ایمان و علاقه مندی در کنار ارتش است بیان کرد: زمانی امکانات دفاعی و لجستیکی ارتش معنا پیدا میکند که در خدمت اعتقادات دینی باشد و همین امر، عامل تفاوت نیروهای مسلح ما با قدرتمندترین نیروهای مسلح جهان است.
وی در پایان اضافه کرد: نیروهای مسلح در دنیا در برابر ما از مرگ می هراسند اما دشوق شهادت و رسیدن به معبود و عروج، روحیه نیروی ها ما را از دیگر نیروها متمایز میکند و بر همین اساس هیچ نیروی مسلحی توان ایستادن در برابر ما را ندارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار