واکنش فرمانده ناجا به فراخوان تجمع بنزيني

فرمانده ناجا به موضوع فراخوان تجمع بنزيني در فضاي مجازي واکنش نشان داد.
کد خبر: ۴۰۹۴۱
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۳ 30 May 2015
به گزارش تابناک یزد، اخيراً پس از گراني بنزين و تک نرخي شدن آن موضوعاتي از جمله آتش زدن پمپ بنزين و فراخوان تجمع بنزيني در فضاي مجازي دست به دست مي چرخيد که ايجاد  نگراني کرد؛ نگراني که بر نگراني هاي مردم اضافه مي کند.
چند روز قبل بود که سخنگوي شرکت ملي پخش فرآورده هاي نفتي  اعلام کرد:هيچ مشکل فني در سامانه هوشمند سوخت وجود ندارد و دليل عدم واريز سهميه بنزين خودروهاي شخصي صرفاً به دليل «تصميم‌گيري‌هاي دولتي» است اما روز بعد گفت که طرح يکسان سازي قيمت بنزين از ساعت 24پنجم خردادماه اجرايي مي شود.طرحي که با قطع سهميه بنزين خودروهاي شخصي کليد خورد و به خودروهاي عمومي نيز رسيد.
واکنش ها به گراني سوخت
در واکنش به اين گراني جديد که اکثر صاحب نظران معتقد بودند افزايش قيمت سوخت و تاثير آن بر افزايش قيمت اقلام بر زندگي رانندگان و افزايش کرايه ها بر زندگي مردم تاثيرگذار است؛ بسياري از مسئولين اظهاراتي داشتند و رانندگان نيز با گران کردن کرايه ها جبران گراني سوخت را کردند.هر چند برخي از مسئولين تاکيد کرده بودند که رانندگان تاکسي، حق افزايش نرخ بيش از قيمت مصوب را ندارند. از طرفي مسئولين امر بر ضرورت نگاه ويژه دولت به مطالبات رانندگان  تاکسي هم تاکيد کردند.

فراخوان تجمع بنزيني

اما امروز سردار حسين اشتري رييس پليس کشور در حاشيه مراسم توديع و معارفه روساي پليس راهنمايي و رانندگي و در جمع خبرنگاران در مورد فراخوان منتشرشده در شبکه‌هاي اجتماعي براي تجمع در اعتراض به تک‌نرخي شدن بنزين واکنش نشان داد .
وي در اين رابطه گفته که مردم هوشيارتر از آن هستند که با يک فراخوان فريب بخورند و البته مسوولان نيز به دنبال حل دغدغه‌هاي مردمي هستند.
فرمانده ناجا در مورد اين فراخوان منتشرشده در شبکه‌هاي اجتماعي براي تجمع در اعتراض به تک‌نرخي شدن بنزين، اعلام کرد :مردم ما هوشيارتر از آن هستند که اسير فراخوان‌هاي شبکه‌هاي اجتماعي شده و تا اين لحظه نيز گزارشي از تجمع حاصل نشده است.
لزوم نظارت ، پيشگيري و برخورد قانوني
 پيش از اين نيز موضوعات متعددي از دروغ هاي فضاي مجازي وجود داشته و دست به دست شده بي آنکه کسي از صحت و سقم آن مطلع باشد.به عنوان مثال موضوع دستگيري فرمانده سابق ناجا يکي از اين موارد بود که پس از انتشار گسترده در فضاي مجازي سخنگوي دستگاه قضا اين خبر را تکذيب کرد و خود ناجا نيز ضمن تکذيب خبر به پيگيري قضايي آن تاکيد کرد.به نظر مي رسد.
در اين زمينه بايستي اقداماتي فرهنگي و قانوني و پيشگيرانه صورت بگيرد تا به راحتي اين امکان براي بي قانوني و ايجاد نگراني و ناامني و تحت تاثير قرار دادن آبروي افراد و گروهها و جوامع بوجود نيايد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اکبر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
مگه مردم ما لنگ 60 لیتر بنیزین ماهانه بودن که حالا با قطع شدنش یک هفته است خودشون رو سرکار گذاشتن.
کلا تفاوتش میشد 18000 تومان
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار