در صورت کانديداتوري؛عارف حتما سرليست است

عضو شوراي مشورتي اصلاح‌طلبان گفت: به هيچ وجه آقاي موسوي لاري تصميمي براي حضور در انتخابات مجلس نگرفته است.
کد خبر: ۴۰۹۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۰ 30 May 2015
به گزارش تابناک یزد،به هيچ وجه آقاي موسوي لاري تصميمي براي حضور در انتخابات مجلس نگرفته است.
عبدالله ناصري، عضو شوراي مشورتي اصلاح‌طلبان درواکنش به انتقاد اعضاي حزب اعتماد ملي از اين شورا ،گفت:بنده به هيچ وجه انتقادها را قبول ندارم  چراکه در شوراي مشورتي دو تن از اعضاي شوراي مرکزي حزب اعتماد ملي هم حضور دارند و درتمام جلسات شورا از همان ابتدا شرکت داشته اند .
وي درباره تعيين ليست انتخاباتي مجلس دهم در شوراي مشورتي اصلاح طلبان ،تاکيد کرد:اين شورا به هيچ وجه ليست انتخاباتي تعيين نمي کند .درواقع از دل شوراي مشورتي اصلاح طلبان کميته اي به نام کميته راهبردي انتخابات شکل گرفته که آن کميته هم کارهاي سياست گذاري کلان را درخصوص انتخابات پيگيري مي کند و درباره مصايق ،ليست انتخاباتي و چگونگي شکل گيري سياست هاي انتخاباتي دخالتي ندارد .
اين فعال سياسي اصلاح طلب  اظهار داشت: کميته راهبردي اصلاح طلبان تنها مرجعي است که با چشم انداز ائتلاف و وحدت بين اصلاح طلبان کار خودش را دنبال مي کند به اين معنا که اگر در حوزه انتخابيه و مراکز استانها چند نامزد حضور پيدا کردند براي تعيين نامزد نهايي شوراي مشورتي و کميته راهبردي مرجع داوري مي شود اما هيچ کار اجرايي براي انتخابات انجام نخواهد داد.
عضو بنياد باران درواکنش به مخالفت کارگزاران با سرليستي عارف ،اظهار داشت:اگرچه در شوراي مشورتي تا کنون درباره فهرست و ليست انتخاباتي صحبت نشده اما من فکر مي کنم چنانچه آقاي دکتر عارف درانتخابات کانديدا شود باتوجه به موقعيتي که دارد از نظر من سرليستي ايشان محرز و مسلم است .
وي ادامه داد:ازآنجايي که شوراي مشورتي در انتخابات رياست جمهوري 92 توانست مسير انتخابات را عوض کند و ائتلافي شکل دهد لذا اين کارکرد شورا موجب شد اصلاح طلبان درخواست کنند دوباره شوراي مشورتي نقش محوريت خود را حفظ کند .به هرحال ما معتقديم چنانچه نهادهاي اجرايي و نظارتي درست عمل کنند فهرست جامع و يکدستي در سراسر کشور شکل خواهد گرفت و اجماعي که در انتخابات 92تجربه شد دوباره تکرار شود .
وي درباره سرليستي عارف ،تاکيد کرد:آقاي عارف ازهرجايي کانديدا شود قطعا سرليست فهرست آن حوزه انتخابيه خواهد شد ايشان اين قابليت را دارد که در ليست واحد اصلاح طلبان که مورد تاييد رييس دولت اصلاحات و رييس شوراي مشورتي است راي لازم را به دست آورد.
ناصري همچنين کانديداتوري موسوي لاري در انتخابات مجلس دهم را رد کرد و گفت:به هيچ وجه آقاي موسوي لاري تصميمي براي حضور در انتخابات مجلس نگرفته و بنده بعيد هم مي دانم که درانتخابات حضور پيدا کند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
فاطمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
بزارید کاندیدا بشه بعد بدنبال سرلیستیش باشید.
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار