دشمن جنگ در ابعاد مختلف را علیه ایران تجربه کرد‌/روزی که خرمشهر را آزاد ‌کردیم‌ رژیم صهیونستی از مرز خودش خارج‌ شد

جانشین فرمانده سپاه قدس با بیان اینکه دشمن جنگ در ابعاد مختلف علیه ایران را تجربه کرد‌، گفت: روزی که خرمشهر را آزاد ‌کردیم‌ رژیم صهیونستی از مرز خودش خارج‌ شد.
کد خبر: ۴۰۸۸۳۸
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵ 17 April 2017
سردار اسماعیل قاآنی بعدازظهر امروز در همایش روحانیت، انقلاب و رسالت‌ها در بوشهر با اشاره به ابعاد دفاع در حکومت اسلامی اظهار داشت: از ابتدای انقلاب اسلامی، دشمن بود که جنگ را با ما آغاز کرد و گرنه ما با کسی سر جنگ نداشتیم.

وی  با بیان اینکه دشمن جنگ در ابعاد مختلف با ما تجربه کرد، افزود: پس‌از اینکه در استفاده از اهرم سیاسی و تقویت منافقان داخلی و تحریک قومیت‌های مرزنشین و سپس جنگ 8 ساله نظامی، موفق به شکست ما نشد، به تهاجم نرم روی آورد و با همه توان تا امروز ما را مورد تهاجم خود قرار داده‌اند.

جانشین فرمانده سپاه قدس با بیان اینکه ملت ایران در اوج محرومیت و تحریم، 8 سال  مردانه دفاع کرد گفت: در تمام این مقاطع، در مقابل هجوم دشمن دفاع کردیم و حتی توانستیم تهاجمات دشمنان را هم دفاع کنیم.

قاآنی اظهار داشت: ما در دوران دفاع مقدس طوری عمل کردیم که توانستیم به دنیا اعلام کنیم که هر کس اهل مبارزه است، بیاید اینجا شاگردی کند و بفهمد که با اتکای به امکانات نیست که می‌شود جنگ را پیش برد.

وی ادامه داد: در اینجا بود که با یک تجربه عظیم، در کشور را به روی مظلومین و مستضعفین دنیا باز گذاشتیم و فصل جدید مبارزه ما با دشمن آغاز شد.

جانشین فرمانده سپاه قدس با بیان اینکه رژیم صهیونستی همواره با شکست مواجه بوده تصریح کرد: روزی که ما داشتیم خرمشهر را آزاد می‌کردیم، آخرین روزی بود که رژیم صهیونستی از مرز خودش خارج‌ شده و از آن روزبه بعد، حتی یک متر هم نتوانسته از مرز خودش عبور کند و همواره با شکست مواجهه شده است.

قاآنی به جنگ سیاسی دیروز دشمن و جنگ اعتقادی اشاره کرد و گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی هر دفعه که دشمن سر جنگ را با ما آغاز کرده مردانه دفاع کردیم و به آنها درس دادیم.

وی با بیان اینکه برای دفاع از اسلام مرزی وجود ندارد  تاکید کرد: قوی‌ترین سلاح در برابر دشمنان نیروهای مومن، انقلابی، شجاع و ولایت مدار است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار